středa 5. listopadu 2014

Tip na levnou bázi pod oční stíny

Báze pod oční stíny Alverde - cca 50,- Kč
Tuto bázi jsem si koupila před pár dny, ale zkouším a zkouším :) Můžu vám říct, že za tu cenu mě opravdu velice mile překvapily. Báze má světle-béžovou barvu, víčko pěkně sjednotí a stíny se neslévají do vrásek a pěkně drží celý den. Na víčko je ale musíte vklepat, a nerozmazávat. Jinak může udělat mapu. 

Báze pod oční stíny Avon - cca 90,- Kč
Tuhle bázi už mám nějaký ten pátek odzkoušenou, mám už dokonce druhé balení. Sama nevím, proč ji recenzuji až teď. Každopádně je v kalíšku, má béžovo-růžovou barvu a je to taková zvláštní hmota. Neumím to moc popsat. Něco jako hodně hutný makeup. Do víčka se musí vklepávat, protože jinak může začít cuckovatět. Na víčku opravdu drží a stíny se na víčku neslívají a krásně drží, a jsou více pigmentované. Někdo na ně nadává, ale já mám tuhle bázi ráda. Jak říkám, musíte je vklepat.

Tady vidíte, jak báze fungují. Použila jsem stín 77 Essence, který sám o sobě není moc vidět a obsahuje dost třpytek, které opadávají. Ale s bází na oku drží s třpytky nepadají. Jak vidíte, báze Avon stín více zvýrazní, Alverde už o něco méně.

Co říkáte na tyhle levné báze? Mě osobně bohatě stačí. Za tu cenu udělají to, co mají. Ale hlavně nezapomenout - vklepávat :)

5 komentářů:

  1. To jsem vůbec nevěděla, že má alverde i bázi pod stíny... vypadá hezky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mna by zaujimalo, ci niekto nema skusenost s bazou pod makeup od Alverde.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem nikdy báze pod oční stíny nepoužívala až do doby, než jsem jednu našla v Ladyboxu a je to teda parádní vychytávka :).
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, ty musím vyzkoušet, už dlouho na to myslím. Jestli mi budou vyhovovat, budu je nosit na rukou ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají dobře! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!