neděle 16. listopadu 2014

Saloosí objevy

Dneska vám budu básnit o jedno výrobku, který mě velice překvapil. Jedná se o Květinovou pleťovou vodu Levandule od Saloosu. Je totiž multifunkční a pro jakýkoliv typ pleti, což je naprostá bomba.

Zaprvé je to pleťová voda (to dá rozum, když se tak jmenuje, co?). Lze ji použít třeba k dočištění pleti, nebo ke zklidnění (třeba po maskách, peelingu).
Zadruhé je to sprej na vlasy. Tohle je objev roku. Stříkám si trošku spreje do vlhkých vlasů po umytí, a to byste nevěřili, jak krásně se pak vlasy rozčesávají. Vůbec to netahá, hřeben jede jak po másle. Tohle stojí za vyzkoušení, zvlášť, pokud se vám vlasy cuchají. Jo a taky vlasy aspoň na chvíli krásně provoní.
Zatřetí je skvělý po holení. Pokožku totiž krásně uklidní.
Začtvrté na pupínky. Ale na takové ty pupínky, které už jsou "dodělané" a potřebujete se jich rychle zbavit. Mě se třeba často dělá strup, a když si ho potřu levandulí (stříknu trochu na tampónek), tak zmizí rychleji. A samozřejmě, pokud máte bolavé pupínky, levandule je zklidní. 
Nevím, jak vy, ale já jsem zatím neměla věc, která se dá používat jak na obličej, tak na vlasy i na tělo. A ještě k tomu krásně voní. 

Něco málo o značce Saloos jako takové. Je to česká značka (plusový bod), která je přírodní a bio (další plusový bod). Jejich portfólio je velmi bohaté a na výběr je opravdu spousta produktů (a v různých variantách vůní). Obecně se mi celá značka velmi líbí a často v obchodě "očumuju" jejich výrobky. Proto mě velice potěšila nabídnutá spolupráce s touto značkou. Moje koupelna se jejich výrobky pomalu zaplňuje. 
Zakládají si na tom, že jejich výrobky obsahují nejvyšší možný podíl čistých přírodních látek, nemají syntetické parfemace, konzervanty ani barviva. Jsou vhodné pro všechny typy pleti a většinou jsou jejich produkty multifunkční, že je můžete použít jak na obličej, tak na tělo či vlasy.

Další produkt, o kterém vám dneska povím je Tělový a masážní olej Jasmín. Olej moc krásně voní, je to pro mě taková hřejivá, podzimní vůně. Jako masážní olej jsem ho zatím nepoužila, ale jako tělový olej je skvělý. Nechtěla jsem tomu věřit, ale světe div se, vstřebává se neuvěřitelně rychle. Celkem mi to usnadňuje moje "mazání se po sprše", protože s většinou krémů na tělo, které vlastním, musím chvíli počkat, než se obleču. Protože se nevstřebají hned. Ale olej? Namažu si ruce, a než si stihnu namazat nohy, klidně si můžu oblíct tričko a nemusím se bát, že bych byla mastná. 

Za sebe mohu říct, že jsem nadmíru spokojená a nezbývá mi nic jiného, než vám oba výrobky s klidným srdcem doporučit :)

Děkuji PR Saloos za poskytnutí výrobku k recenzi.

5 komentářů:

  1. saloos olejíčky jsou moji favorité už minimálně půl roku a už si ani nedovedu představit, že bych je ve své rutině neměla..levandulové mám nejraději, ale zkoušela jsem i jiné, jak odličovací tak pleťové a byla jsem vždycky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam od Saloosu regeneracny olej z cajovnika a manuky. Som s nim spokojna. Coskoro o onom napisem na mojom blogu recenziu :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  3. Saloos oleje mám taky moc rádda :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Levanduli jsem si zrovna předevčírem koupila a hned zítra ho vyzkouším na vlasy, díky za tip! :)
    Kriss

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za doporučení, já jsem zatím měla jen masážní olej a ten byl skvělý :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!