sobota 15. listopadu 2014

Co já a moje zuby?

Mám žluté zuby. Je to částečně dáno geneticky, částečně si za to můžu sama. Dělám spoustu věcí, které zuby barví (piju čaje, kafe a tak). Nikdy jsem tedy neměla zuby bílé, jak z amerického filmu. A už jsem se smířila s tím, že nikdy mít nebudu.
Jediné, co mi kdysi pomohlo bylo solárko a bělící pasta Swissdent. Protože s opáleným obličejem a extra dávkou chemie v podobě Swissdent pasty to opravdu vypadalo, že mám zuby bělejší.

Nedávno mi z krasa.cz přišlo k testování tohle duo značky BeconfiDent. Jedná se o Systém na bělení zubů. Obsahuje Čistící pěnu a bělící pěnu. Obě pěny mají mátovou příchuť, ikdyž u bělící pasty je máta opravdu hodně cítit, čistící je spíše bez chuti.

Tento systém bělení zubů byl vyvinut ve Švédsku a je vyráběn v USA. Značka zaručuje 100% spokojenost a také fakt, že žádný z jejich výrobků neobsahuje peroxidy ani žádné jiné nebezpečné látky. Tato značka má v repertoáru třeba i Lesk na zuby, Bělící tužku, nebo vitaminizující bělící zubní pastu.

Použití je následovné - nejdříve si na kartáček dáte pumpičku čistící pěny, čistíte 1 minuty a vypláchnete. Pak si dáte bělící pěnu, čistíte 2 minuty a nevyplachujete. A pak 15 minut nesmíte pít. A 4 hodiny po čistění zubů byste neměli pít čaje, kafe, neměli byste kouřit a dělat věci, které barví zuby.
No, budu upřímná. Tenhle návod nedodržuju moc často. Večer je to v pohodě, ale ráno. Neumím si zuby čistit celé 3 minuty. Mě osobně stačí 1 minuta a pak mám už další věci na práci. Ale hlavně, vydržím 15 minut po čistění bez pití, ale ráno nevydržím 4 hodiny po čistění zubů nepít čaj, kafe ani nekouřit. To u mě prostě nejde. 
Tím pádem na mě čistící pěna nepůsobí tak, jak má. A samozřejmě v době mého testování jsem byla většinu času mimo domov, a pěnu si s sebou nepřibalila. Takže tolik k mému testování. Ale zuby i tak mám o něco bělejší. Aspoň opticky. Aspoň mám částečně lepší pocit.

A teď k tomu, co je na téhle pěně vlastně dobré. Neobsahuje žádné peroxidy a všechny ty "hnusné" látky, které jsou v extra bělících pastách. Pokud to srovnám s tím Swissdentem, který jsem kdysi měla (měla jsem tu nejsilnější, červenou verzi). Po Swissdentu jsem měla dost citlivé zuby. Žádné horké ani extra ledové nápoje - to jsem umírala. Tady s beconfiDent nic takového necítím. Necítím v tom žádnou chemii. Pro zuby je to příjemné.
Takže určitě doporučuji lidem s citlivými zuby, a tem, kteří chtějí mít zuby aspoň o trochu bělejší. Pasta (pěna) opravdu bělí, ale záleží, jak moc dobře ji používáte.

1 komentář:

Díky za komentář!