úterý 14. června 2016

NYXí legendární Taupe tvářenka


Co vám budu povídat, tuhle tvářenku jsem sháněla asi sto let a jednou se mi v Douglasu konečně poštěstilo ji tam vůbec najít. Tvářenka stojí 179,- Kč, což mi přijde naprosto krásné. Jedná se tedy o tvářenku od NYX v odstínu Taupe. Je to v podstatě legendární věc od NYXu. A proč vlastně? Protože, pokud jste světlý člověk, celkem blbě se vám asi shání pudr na konturování. A tohle je naprosto ideální.

Konzistencí je taková máslovitá, skoro vůbec nepráší a krásně se rozmazává do ztracena (což je při konturování opravdu potřeba). Dávám si ho na klasická konturovací místa, takže pod lícní kosti a na čelo :)

Barva je střední hnědá, a dá se skvěle použít i jako oční stín. Takže máte vlastně takové 2 v 1 :) Já jsem tedy naprosto spokojená a rozhodně se tahle tvářenka stane mojí stálicí v kosmetické sbírce. 

Máte/znáte tuhle tvářenku?

5 komentářů:

  1. Tvarenka vypada moc pekne :-) Je pravda, ze na svetlou plet je tezke najit vhodny konturovaci produkt :-)
    Lovely imperfections | TheBalm a Clinique giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kráska vévodí mému wishlistu, až se spustí eshop NYX :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha až se konečně spustí jejich eshop tak asi umřu radostí! :)

      Vymazat
  3. Já jí taky strašně chtěla, jenže jsem ji vůbec nemohla sehnat .(
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!