čtvrtek 2. června 2016

NYXí Instabul


NYX je konečně v Česku! Ano, tuto informaci už všechny kosmetické nadšenkyně zaregistrovaly. Už cca dva roky je NYX k dostání v parfumériích Douglas, ovšem jejich sortiment byl dosti omezený, a třeba tyhle lip creamy jste mohly shánět jen těžko. Teď se ovšem doba změnila, a kromě vlajkového obchodu v Praze (tam se taky někdy chystám, nejdřív si ovšem musím našetřit nějaké ty tisíce, protože si tam vyberu asi tunu věcí, haha) se dosti rozšířily i stojany v Douglasu. Třeba v Ostravě v OC Karolina mě to až mile překvapilo, protože mají velký oboustranný stojan s minimálně 50 různými produkty a výběr je celkem hezký. Mimo tohoto lip creamu jsem tam totiž ukořistila i tvářenku v odstínu Taupe, na kterou jsem tam čekala právě tak ty dva roky a až doteď tam nikdy nebyla (už ji mám doma a miluju ji a určitě o ní ještě bude velká recenze).


Tak a teď už k tomuhle Soft Matte Lip creamu v odstínu Istanbul. Sama nevím, proč jsem si vybrala zrovna růžový Istanbul. Mám spoustu favoritů, ale třeba u Londýna neměli tester (byl někde zapadlý) a odstínu Transiylvania, pro který jsem šla původně jsem se trochu zalekla. Růžový a matný lip stain ještě nemám, proto padla volba právě na tuhle barvu. Mimochodem (věřte mi), když si koupíte jeden, nejspíše se za nějakou dobu vrátíte ještě pro další a další, já už to mám v plánu a vím jistě, že chci Prahu a Stockholm).
Barva v balení trochu klame. Tváří se jako dost světlá, barbie růžová, ale na rtech je o něco tmavší a výraznější. Proto si odstíny swatchujte na ruce a počkejte, až úplně zaschne. Až pak totiž uvidíte opravdový odstín. Já jsem hodně (jako fakt hodně) světlá, takže je na mě trošku tmavší. Ale věřím, že na tmavých typech to půjde skoro do té barbie růžové.
Co se týče výdrže, ta mě celkem překvapila. Klidně na mě dá 5 hodin, s tím že postupem času mizí ze středu rtů a po 7 hodinách už máte jen kontury. Ale i tak je to velmi slušné a případnou opravou třeba po 5 hodinách s ním přežijete více méně celý den. 

Schne úplně do matna a na rtech je celkem příjemná. Ovšem pokud máte vrásčité rty, vězte, že vám všechny vrásky dost zvýrazní.  Není cítit nějaké extra vysušování, pnutí apod. Třeba lip stain od Sephory mě neskutečně vysušuje a je to pro mě asi nejhorší lip stan, který mám doma. Zaručeně top je Rouge Velvet od Bourjois, ty mám dva a jsou prostě bomba co se týče výdrže i komfortu. Věřím, že lepší je třeba vyhlášena Kat Von D, ale tu asi jen tak neseženu. NYX je zlatý střed, za krásnou cenu 179,- Kč


Já už mám od NYXU jumbo tužku, dexy finish sprej, butter lip gloss, tvářenky v odstínu mauve a taupe, Round lipstick, a tenhle Soft matte cream. Se všemi produkty jsou dost spokojená, takže určitě svoji sbíbku budu dále rozšiřovat, třeba prosnulým HD pudrem, nebo mikro tužkou na obočí (tu už jsem skoro měla v košíku, ale neměli můj odstín). 

Co vy a tyhle Lip creamy? Taky jste podlehly? A pro co byste si šly do NYX obchodu, kdybyste měly neomezený rozpočet?

6 komentářů:

  1. Já jsem si nadšeně koupika Tokyo, a je úplně strašný.. za pět minut se začne slévat do vrásek. Je dost možný, že jsem ho nanesla nějak blbě, takže to s ním samozřejmě ještě zkusim, ale byla jsem z toho dost rozčarovaná.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nejvíce líbí Stockholm, takže už se těším až NYX bude mít eshop :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle odstín vypadá moc krásně! Jinak tyhle lip creamy jsou asi moje nejoblíbenější. Mám odstín Prague a už plánuji, že si pořídím Cannes a i tento. Nejradši bych je měla všechny :D

    Parfums Tips

    OdpovědětVymazat
  4. prosim ta nauc sa fotit alebo si zaobstaraj (kup, pozicaj..) lepsi fotak. blog je fajn, vidno ze sa snazis, ale cely dojem skazia neostre, niekedy az tmave fotky (najma tvare). dufam, ze to nie je umysel fotit ako keby "rozostrene" pri nevhodnom osvetleni. Dodavam, ze je skoda ze zn. Nyx nepredavaju aj v SR, iba ak cez internet, vedela by som si vybrat..Moni

    OdpovědětVymazat
  5. určitě chci nějaký z nich vyzkoušet, ale pořád se nemůžu rozhodnout, jaký odstín :(((

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!