středa 8. června 2016

Yves Rocher tužka na rty

Dnes mám pro vás minirecenzi tužky na rty od Yves Rocher. Tyhle tužky začaly prodávat minulý rok (aspoň myslím) a tohle je můj třetí kousek. Mají totiž nové odstíny, a tento jsem si zamilovala na první pohled! Jmenuje se  Rose Sompteux. Tužka mě stála 117,- Kč, ale pokud YR trochu znáte, asi víte, že ceny jsou různé, podle toho jestli máte slevový kupón.



Tužka je trošku tužší konzistence, než třeba máslíčka od Astoru. To mi ovšem vůbec nevadí. Čím víc tmavší a vyřvanější odstín si vyberete, tím je více pigmentovaný a drží lépe. Barva mi připomíná tmavě růžové růže. Je prostě dokonalá a pěkně výrazná, jak je vidět na fotce. K neutrálním očím je pro mě na léto ideální. Co se týče výdrže, se mnou dá max 2 hodinky, ale to je u takovým tužek běžné, že nemůžete čekat třeba 5 hodin :)

Takže já jsem s tužkou spokojená. A co ty? Taky vlastníte nějakou tužku na rty od Yves Rocher?

1 komentář:

Díky za komentář!