neděle 18. září 2016

Klíčová slova: Bourjois, podzim, samet


Přichází podzim. Moje velmi oblíbené období v roce. Začíná totiž škola, za chvíli začne padat listí, není horko, můžu si zapálit svíčku, pít čajíčky, procházet se v sychravém počasí a být melancholická. Můžu nosit svetry a hlavně nosit na rtech své oblíbené barvy! Ano, sice můžu nosit na rtech co chci celý rok, ale podzim a zimu si se zářivě růžovou moc nespojuji. Stejné to mám i v oblečení, mám hromadu topů a sak, které nosím jen na podzim. Kvůli barvám. A jelikož jsem celkem takový podzimní typ, tak do tohoto období prostě zapadá. A dost keců, jdu na dnešní recenzi.


Je to Bourjois (jo, zase). Jejich Velvetku mám už třetí. A doufám, že né poslední. Už jsem vyzkoušela různé matné lip stainy (Sephora, Nyx), ale velvetka je prostě nejlepší (píšu to u každé velvet recenze, a nemůžu si pomoct to nenapsat znovu).


Takže je nejlepší protože - nevysušuje! Mám celkem suché rty a tohle mě prostě nesuší, naopak je to velice příjemné na rtech. Má to takový sametový finiš. Je to matné, ale ne příliš a rty vám to nesežere (to mi dělá třeba NYX, o tom ale až jindy). Dále vydrží dlouho. Jako fakt dlouho. Klidně 6 hodin s jídlem, pitím a nemusíte se o to starat. 
Taky mají na výběr fajn barvy. Já mám dvě celkem nude a jednu výraznější. 07 byla moje první, a je to ta výraznější. 10 je nude růžová a 09 je trošku oranžovější, teplejší odstín. 
Taky jsem touhle Velvet mánií nakazila i svou mamku, která už mám taky několik velvetek a neustále sleduji, kde je mají ve slevě :))
Jinak je koupíte v ceně kolem 300,- Kč, ale i za polovinu ceny. Na El-ninu.cz je teď mají za 167,- Kč (TADY). 

2 komentáře:

  1. Já jsem teda melancholik a nepřijde mi, že bych si melancholické nálady užívala:D. Ale to je jen poznámka. Ty rtěnky jsou krásný, mám suché rty a spousta velvet rtěnek nemůžu nosit, protože vypadam jak mumie:D. Možná si jí pořídím, protože mě rtěnky baví, ale ne to vysušování:(.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!