sobota 29. listopadu 2014

Tangluju a teezruju

Tangle Teezer vlastním už minimálně dva roky, a zatím jsem o něm samostatně nepsala. Což je škoda, protože on si tu pozornost jistě zaslouží.
Vlasy mám dlouhé a celkem jemné a rády se mi cuchají. Já zase zacuchané vlasy nesnáším. Od té doby, co se češu výhradně Teezrem, moje vlasy jsou celkově lesklejší (tak jak vidíte na fotce), necuchají se tolik, jak dříve a celkově jsou takové jemnější.
Teď jsem hrozně ráda, že mám tuhle kompaktní verzi, a ještě k tomu zlatou (no nevypadá to luxusně?). Sice na té zlaté jde vidět každý otisk, ale to celkem oželím. Hlavní je, že ho s sebou můžu tahat v kabelce a česat se jak často chci (jsem na to blázen, česala bych se klidně co 10 minut :D).
Kompaktní verze má ještě "chránítko" na štětiny (nevím, jak se tomu říká. Prostě ty plastové trčící cosi, čím se češete :D).

Opravdu v tom nejsou žádné triky. Často se mě lidi ptají, co dělám, že mám tak krásné, lesklé a zdravé vlasy. A jaká je moje odpověď? Nedělám vlastně nic :D
Vlasy si umývám obyčejným šampónem, na konečky používám různé olejíčky, vlasy si nebarvím a češu se teezerem. To je celé moje tajemství. Jo a žehlím si vlasy skoro každý den, bez jakéhokoliv ochranného spreje (protože se mi to zdá jako zbytečnost).
Tady jsou oba mí krasavci. aspoň vidíte, o kolik je kompaktní verze menší, než ta normální.
Zlatý kompaktní Teezer seženete na Parfemy-elnino - za 282,- Kč a velkkou fialovou verzi ZDE, ten stojí kolem 167,- Kč.

A co vy? Používáte taky Tangle Teezer? Co na něj říkáte ?

17 komentářů:

  1. Marzy mi się taka szczotka. Jest śliczna i bardzo przydatna w rozczesywaniu włosów.

    OdpovědětVymazat
  2. jestli máš takhle krásné vlasy s tím ničím co děláš, tak to není fér... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na své vlasy jsem pyšná, u nás v rodině máme skoro všichni zdravé a lesklé vlasy, takže asi i geny v tom hrají nějakou tu roli :)

      Vymazat
  3. Mám také tu kompaktní akorát s ovečkou, ale nějak nechápu tu přílišnou oblíbenost. Asi jsem čekala něco, z čeho si sednu na zadek, nějaký zázrak a ten se nekonal.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono je ta oblíbenost dost individuální. Třeba moje sestra (je jí 7 let), měla hrozně zacuchané vlasy a Teezer je jediný kartáč, kterým jsou její vlasy rozčesat :D Takže u nás v rodině se těší velké oblíbenosti. Ale znám lidi, který vůbec nevyhovuje

      Vymazat
  4. tento týden jsem z parfums.cz objednala compact segre, akorat fialovy :) ja se moc nečešu, už tak mám jemné vlasy .)

    OdpovědětVymazat
  5. TT vlastním přes 3 roky a nedám na něj dopustit. Je nejlepší. S jiným kartáčem se už nedokážu učesat. Kompaktní verze by se mi taky hodila, ale četla jsem, že není tak kvalitní jako ta klasická. Ty pozoruješ nějaký rozdíl?

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten kompakt má dost tvrdé "štětiny" ale možná se mi to zdá, protože ten velký mám už pár let, takže je dost opotřebovaný, a zdá se mi, že ty štětiny nemá tolik tvrdé. A samozřejmě je menší, takže by někomu nemuselo vyhovovat, že je tak malý. Ale já mám dost dlouhé vlasy a češe se mi s ním dobře :)

      Vymazat
  6. Ten zlaty vypada moc pekne :) Taky si panuji nejaky poridit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten zlatý je hodně luxusní :O mám taky ten compact, ale asi si pořídím i ten větší :D

    OdpovědětVymazat
  8. Taky vlastnim tento hreben. Je uplne fajnovy.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež mám svoj TT už druhý rok a som absolútne spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  10. joooo,asi dobra genetika,jinac uz by byly z toho zehleni v haji ..pouzivam TT,ale zas takovy zazrak to neni

    OdpovědětVymazat
  11. Mám klasickou verzi i tu aqua a nedám na ně dopustit :)

    Victoria´s Secret Giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Máš naozaj pekné vlasy :) Ja tangle teezer používam už dosť dlho, ale okrem toho, že mi vlasy lahko a bezbolestne rozčeše, nerobí nejaké extra zázraky a vlasy sa mi po ňom bohužiaľ nelesknú :/

    OdpovědětVymazat
  13. Mně vůbec nevyhovuje. Mám ho strčený doma v šuplíku a používám ho jen v nouzi nejvyšší, tedy když mám už kartáč zabalený na cesty. Elektrizuje mi konce vlasů a naopak, kořínky se mi pak mastí více, než s čímkoliv jiným. A nějaké větší zacuchaniny? Nezvládá vůbec.
    V kabelce s sebou nosím hřeben a mám se fajn.
    :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já ho už budu muset vážně vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!