neděle 23. listopadu 2014

Linziclip - stačí sepnout a jít :) Giveaway UKONČENO




Znáte Linziclip? Já jsem až donedávna nevěděla co to je. A teď už to vím. Jsou to klipy na vlasy, které můžete nosit na spoustu způsobů. A hlavně je to dobré pro ty, co mají "nezkrotné vlasy" a ráno nemají čas tvořit nějaký složitý účes.



Jedná se o novinku v ČR. LINZICLIP je zcela nově vyvinutý, ozubený a plně patentovaný vlasový skřipec, který díky svému tvaru a systému sevření účesu nedovolí sklouzávání, účes drží po celý den bez nutnosti další úpravy. Navíc se můžete pohodlně opřít, což jistě oceníte především při řízení auta, nebo při relaxování. Moderní tvar a množství designů umožní barevné kombinace a doladění outfitu. LINZICLIP je tedy i výrazným módním doplňkem. 
Na stránce  www.linziclip.cz si vyberte barvu skřipce, a dostanete sadu všech tří velikosti, ve vámi vybrané barvě.

Více na  www.linziclip.cz

A teď už k samotné Giveaway.
Bude probíhat do 13. 12. 2014 (takže máte 10 dní)
Napište mi do komentáře svůj email, kde vás v případě výhry můžu kontaktovat
Napište, kterou barvu LINZICLIP chcete
A taky mi napište, jak se ráno češete, když nemáte moc času (případně dejte vědět, jak se o své vlasy staráte, nebo můžete přidat historku jak vás kadeřník špatně ostříhal - je to na vás)
A samozřejmě budu ráda, když budete mým pravidelným čtenářem
A na závěr se mějte krásně!

21 komentářů:

  1. Pěkná GA :)
    VeruKru@seznam.cz
    Nejvíce se mi líbí růžový s krajkou :)
    Já si nechávám vlasy nejčastěji rozpuštěné a nebo si vyčešu cop a nebo upletu :)
    A pravidelným čtenářem jsem :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. ervulenka@seznam.cz
    gfc ervulenka
    Já je nosím nejčastěji rozpuštěné a nebo obyčejný culík nahoru vyčesaný.
    Líbí se mi růžový s krajkou.

    OdpovědětVymazat
  3. Linziclip bych ocenila protože se právě nečešu a doma musím mít vždy vlasy nějakým způsobem seplé :) Příjdu domů a první co dělám ještě před převléknutím je právě gumička/skřipec :D Vybrala bych si asi klasiku-černý :)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi modrý s krystalky.
    Nejčastěji nosím vysoko posazený drdol nebo culík. Pokud mám vlasy zrovna v dobré kondici, tak i rozpuštěné :-)
    Samozřejmě tě sleduji. mail mám na seznamu: USedmikrasky

    OdpovědětVymazat
  5. Super giveaway :) Ja si skoro kazde rano cesu ofinu nahoru a sepnu ji sponkami, protoze mi dorusta a nevim co s ni jineho :) Jinak nosim vlasy rozpustene nebo v obycejnem culiku/drdolu :)
    Nejvice se mi libi asi cerny :)
    Sleduji pres GFC jako Whatever :)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. super GA :)..já skoro každý den nosím vysoko vyčesaný culík, je to pro mě nejpříjemnější :), takže by mě tato výhra i moc potěšila :)
    určitě bych nejvíc využila černou variantu :)
    sleduji jako Lucie K
    mail : Kolodziejova.L(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Na hlavě jsem už měla všechno možné, ale teď si často vlasy žehlím a nosím rozpuštěné
    líbí se mi černý s krystalky
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nejuniverzálnější mi přijde ten celý černý. Když nemám ráno čas, tak se jen učešu a jdu, někdy ani to ne:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíce se mi líbí asi černý. Když ráno nemám čas, udělám nejčastěji culík nebo drdol, většinou ale nosím rozpuštěné vlasy a čas si na ně najdu i ráno :-) michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Bylo by mi jedno jaký, asi buď černý nebo modrý s krajkou. :)
    Nejčastěji (hlavně na praxe) vysoký culík a jinak rozpuštěné, většinou si je žehlím, protože se mi nelíbí, jak je mám nepravidelné vlnité, ale tak měsíc si vždycky přes noc udělám culíky a vypadá to dobře :), chci je teď nějakou dobu ušetřit. :)
    GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. siska.hutanova@centrum.sk
    Ružový :)
    Ja ráno väčšinou nestíham , takže väčšinou mám vlasy v drdole. :)
    sledujem ťa už celkom dlho :)

    OdpovědětVymazat
  12. E-mail: amy.morango@seznam.cz
    Modrý s krajkou
    Když se mi nechce s vlasy nic moc dělat, vezmu si čelenku nebo je hodím do culíku.
    GFC: Amy Morango

    OdpovědětVymazat
  13. černý s krystalky, radoslava.20@seznam.cz, culík nebo rozpuštěné

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíc se mi líbí modrý s krajkou.
    Když spěchám, tak jen vyčešu culík nebo nechám rozpuštěné.
    mojekosmetika@gmail.com
    sleduji jako Hanďa

    OdpovědětVymazat
  15. mě nejvíce zaujal oranžový s krajkou
    pokud nemám čas na účes, tak si udělám buď obyčejný culík a nebo nechám vlasy rozpuštěné
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Páči sa mi čierny :)
    vlasy nosím vyčesané hore v cope a keď si ich vyžehlím tak rozspustené... :)
    povedat_ti_chcem@azet.sk
    sledujem ako Jana Marcinová

    OdpovědětVymazat
  17. tento skřipec mě zaujal.
    denisa.dvorackova@seznam.cz
    když nemám čas vyčešu si vysoký culík:-) ten to vždy zachrání:-)
    a líbí se mi ten černý s kamínky:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Libi se mi ten cerny :) ja si vlasy nechavam rozpustene a vyzehlene :) ale je to prace, musim je kazdy den rano umyvat a fenovat :) petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  19. daska8@centrum.sk
    paci sa mi hneda farba :)
    a vlasy si upravujem podla toho ci su cersvo umyte vtedy necham rozpustene alebo ked uz su korienky poklesnute tak dam do copu :)

    OdpovědětVymazat
  20. girlnamedz@centrum.sk
    snazim sa vlasy nezatazovat gumickami alebo stipcami, preto ich nosim najradsej rozpustene a vyzivujem ich roznymi vodickami, roztokmi a keratinom :)
    paci sa mi klasicky cierny s priehladnymi kridlami.

    OdpovědětVymazat
  21. a mě se líbí černý. i když růžový s krajkou taky není k zahození :-)
    no, když chvátám, udělám na hlavě takový rychlý uzel a jde se...
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!