pátek 7. listopadu 2014

Den má teď 25 hodin? VIDEO

Jo, podle Rimmelu má den asi 25 hodin. No, věřím, že mnozí z vás by to i uvítali, ale mě osobně stačí těch čtyřiadvacet hodinek. Název makeupu proto nechápu, ale co už. Nechápu spoustu věcí.....

Stejně jako mnoha dalším blogerkám mi přišlo k testování několik nových produktů. od Rimmelu. Kupodivu, mám asi na některé tyhle produkty trochu jiný názor, než většina. Tak si to přečtěte níže, a upozorňuju, že recenze je opět celkem dlouhá :-) 

Nejprve začnu tím, že na mém obličeji nějak moc nesedí. S bází je na mě "too heavy" - moc těžký, a jde vidět a na obličeji ho cítím. Což u makeupu opravdu není to, co hledám.
Nevím, proč dodnes všechny ženy žijí větou "čím  více krycí, tím lépe". Nevím, jak vy, ale já se snažím dát si makeupu co nejméně. Chci aby vynikla má přirozená krása a nechci si "na xicht malovat nový obličej". 
Samozřejmě, pro ty, co mají problematickou pleť a potřebují nějaké to krytí, jsou tyhle "full coverage" krásky ideální. 
Já mám pleť smíšenou, občas se mi udělá malý pupínek, občas nějaký ten obrovský (zvlášť uprostřed čela nebo brady, takové ty super místa, kde jsou pupínky "děsně nenápadné"). Jinak si dovoluji říci, že je má pleť více-méně v pohodě.
Jak jsem psala na začátku, tenhle makeup už je na mě moc. Moc těžký, moc maskoidní, moc mě na některých místech vysušuje. 
Když jsem nedávno byla na líčení v Douglasu, i slečna vizážistka se divila, co to mám na sobě, že je to na mě moc, a ještě to nešlo pořádně odlíčit.
No, a když jsme u toho odličování. Pokud chci tenhle dlouhotrvající zázrak sundat, musím to udělat fakt pořádně. Takže Odličovací olej od Saloos (který sundá kde co), růžová micelárka od Biodermy a ještě pořádná čistící pěna od Sebamed. Ale to je takový menší problém všech dlouhotrvajících makeupků. 
Jinak je opravdu dlouhodržící, a odstín 100 Ivory je na mou bledou tvář akorát. 

A teď VIDEO!
A nebojte, o zbytek samostatných recenzí nepřijdete. O Řasence a druhém makeupu bude recenze příště. A teď už se podívejte na produkty v akci.


Použité produkty. Pokud máte k něčem dotaz, ptejte se! 


6 komentářů:

  1. Mně primery od Rimmelu nesedí vůbec, měla jsem dva a oba podle mého byly hrozné, takže tento už ani zkoušet nechci :D Zato make-upy jsem nezkoušela vůbec, ale ráda bych to jednou změnila. Jen čtu asi první recenzi, která mě uvedla do rozpaků. Taky nemám ráda make-upy, které jsou na pleti až příliš vidět.. tak uvidím, ještě si asi budu muset pročíst pár recenzí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni ho chválí, ale mě ty hodně krycí makeupy nesedí. Ale chce to zkoušet :)

      Vymazat
  2. Těším se na tvůj názor na tu řasenku, protože stále váhám nad její koupí :) jinak používám primer od Rimmelu a jsem s ním hodně spokojená a to mám také smíšenou pleť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve videu už jsem řekla svůj názor :) v recenzi ho jenom zopakuji ;)

      Vymazat
  3. Já mám ráda krycí makeupy, ale spíš jen střední krytí. Vysoké už většinou působí jako maska, což asi platí i u tohohle makeupu.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Mně přijde, že mi naopak tenhle makeup nic moc nezakryje, jako červený pupínek je pro něj už moc. A je pravda, že přirozenej taky není. A nejsvětlejší na mě i tak trochu tmavej. Nevím, zda-li je teď největlejší o trochu světlejší, jako předešlá verze, ale mě teda barevně nevyhovuje:(.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!