pondělí 10. listopadu 2014

Další Inglotí láska

Nedávno jsem byla nakupovat další vánoční dárky v brněnské Olympii. A to bych nebyla já, abych nezalezla do Douglasu a neočumovala stíny od Inglotu. Nikdy nevím, jaké si vybrat, koupila bych si je totiž nejraději všechny. 
Nakonec jsem si na ruku "čárla" pár stínu, jedny byly jasně studené, a druhé v teplých odstínech. Já ráda zkouším prodavačky, jestli mi stíny doporučí správě. A slečna bylo opět skvělá a doporučila mi právě tento stín (s teplým podtónem, což je pro mě dosti důležité). Takže Douglas opět nezklamal. Stín 31 je trochu metalický, trochu třpytivý a hlavně nádhernýýý!!!! Většinou preferuju přirozené líčení očí, takže mi akorát vyhovuje. A ta barva se mi teď na podzim akorát hodí. A nejen na podzim:) Cena je 170,- Kč

Stíny jsou opravdu nádherné, co myslíte? Na oku vypadá skvěle i bez báze a taky je dlouhotrvající :) Co víc si přát, že?

Co říkáte na Inglotí stíny? Já už si asi budu muset za chvíli koupit paletku, abych je měla kam dávat. A hlavně mám vyhlídnuto dalších aspoň 10 odstínů, tak uvidíme.

7 komentářů:

  1. Ja mam bezovy a je fajn, i kdyz jsem spise na studene. Tenhle vypada ale taky pekne :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Ten stín je krásný, na podzim je jako dělaný. Já se chystám do Inglotu příští pondělí, tak si jej určitě pořídím.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá pekne :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Barva se mi líbí, mám podobnou, co jsem našla v Ladyboxu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. stiny nepouzivam, ale tento vypada moc pekne :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!