pondělí 24. listopadu 2014

Jsi moje zlato ...

Dneska vám opět ukážu jeden foto-tutoriál, a to na tohle zlaté líčení. Opět to není nic složitého ani zdlouhavého, je to v podstatě taková nouzovka, když třeba míříte na nečekanou párty/schůzku/rande/nevímco a nemáte moc času :) Trvalo mi to opravdu jen pár minut (řekněme tak 10), vynechala jsem kroky jako třeba báze pod stíny či precizní konturování a tak. Pokud se chcete nalíčit pěkně a rychle, musíte si nejdříve uvědomit, co vlastně nalíčit chcete/musíte, a bez čeho se obejdete. Já si vždycky musím lehce vystínovat oči a dát si řasenku. Jinak mám totiž dost nevýrazné a malé oči a nelíbí se mi to. A moje rty se mi osobně líbí, proto na ně vždycky ráda nějak upozorním. Jo a obočí, to taky potřebuju mít "udělané". A trochu tvářenky/bronzeru a rozjasňovače.
Hlavním znakem tohoto líčení je samozřejmě "lesk jako blesk". Aneb rozjasni co můžeš :D A ještě vám prozradím, že jsem líčení chtěla doladit k šatům, které by měli v celém looku hrát prim.

1. Nepoužila jsem žádnou bázi, pouze jsem víčko přepudrovala a použila jeden z krémových rozjasňovačů ze "Shineboxu" a nanesla ho prstem.
2. Blendícím štětem jsem do záhybu nanesla bronzový stín z paletky Varens Makeup.
3. Nakonec jsem použila tmavě hnědý stín z paletky Varens makeup a tu jsem si dala jako jemnou  horní i spodní linku.
4. A samozřejmě nesmí chybět řasenka - Bourjois 1 seconde.
A co obličej? Nejdříve jsem použila rozjasňující bázi od Essence, a pak makeup Rimmel Skin Match. Jako vždy jsem použila bronzer Sunny od NYC, pak pudr Stay Matte od Rimmelu a trochu broskové tvářenky od Dermacolu. A akonec zlatý rozjasňovač ze Shineboxu.
Málem bych zapomněla na rty :D Tam jsem použila rtěnku Maybelline (V mrtvolném odstínu Sultry Sand) a lesk Woow od značky IloveCosmetics.

A ještě bych vám chtěla napsat pár slov k tomuhle lesku, který jsme u mě zatím neviděli. Je to Wow! Glooss v odstínu Sunshine Today Please od značky I Heart Makeup. Dostala jsem ho z eshopu PinkPanda.cz. Je dost dobře pigmentovaný, nelepí a dokonce i vydrží nějakou tu hodinku. Určitě na něj aspoň "hoďte očkem" - TADY. Jeho barva je naprosto úžasná, opravdu se mi trefili do vkusu. Je to přirozená, lehce oranžová barva, ideální sice na léto, ale já ho budu používat asi i teď. A to lesky nějak moc nenosím. Tak u tohohle udělám výjimku :)

Tak co říkáte na tohle jednoduché a rychlé zlaté líčení?

13 komentářů:

  1. ty rozpustene vlasy ti slusi mnohem vic,nez stazene

    OdpovědětVymazat
  2. Slusi ti to.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ju tady ti to moc sluší Eliško :).

    OdpovědětVymazat
  4. milujem darrčeky k nákupom :) a veľmi ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné líčení, vypadáš skvěle :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Zlaté líčení mám moc ráda, hlavně v létě vypadá senzačně. Moc ti sluší :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. No páááni! Moc povedené. Velmi Ti tohle líčení sluší :) dobrá práce!

    OdpovědětVymazat
  8. Je to nádherné, moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na posledných fotkách vyzeráš super :) Líčenie aj rozpustené vlasy sa ti hodia :)
    theVanda’sDiary

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!