sobota 22. listopadu 2014

Odličovací rutina

Moje odličovací rutina se mění skoro jako roční období. Dnes vám ukážu, čím se odličuji v těchto chvílích a co jsem si hodně oblíbila.

Nejprve si odličuji oči. To je takový klasický začátek. Teď používám Expresní dvoufázový odličovač s chrpou od Yves Rocher. Je to učiněný zázrak. Určitě si ho budu kupovat i nadále, protože jsem si ho zamilovala. Oči odlíči fakt expresně, a k tomu neštípe a ikdyž je dvoufázový (takže s příměsí oleje), víčka po něm nezůstanou mastná. 125 ml stojí 199,- Kč. Za mě je to bezvadná investice a nechci už nic jiného na odličování očí. 

Druhý krok je odlíčení pleti. Když se mi moc nechce, odličuji se Expresními odličovacími ubrousky od Bourjois. Pleť vyčistí rychle, ale ne zas moc důkladně, takže je pak potřeba ještě pleť dočistit. Jinak používám k odličování Hydrofilní odličovací olej Saloos (Meduňka), který teda moc hezky voní a hlavně krásně sundá celý makeup. Olej si dávám na navlhčený tampónek, takže mi vždy stačí fakt jen kapka oleje a je to. Za mě je to další objev roku. A už jsem na něj psala i recenzi. 

Posledním krokem je doodlíčení. Na to používám bud Mycí emulzi na obličej a tělo od Sebamed, o kterém jsem psala nedávno. Pro doodlíčení je fajn. A taky na ranní čistění pleti. Nemám mu co vytknout. A nebou používám Květinovou pleťovou vodu Saloos (levandule), která je multifunkční. Na doodlíčení se hodí také. Jen si stříknu na tampónek a dočistím obličej.
A čím se odličujete vy?

9 komentářů:

  1. Tá odličovacia voda od YR je úžasná ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem už několik let věrná hydrofilním odličovacím olejům (nejradši mám levanduli) a střídám je ještě s Biodermou Sebium. To jsou moje dva svaté grály mezi odličovači a nedám na ně dopustit :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Na oči používám dvoufázový odličovač od Nivey s chrpou, na něj nedám dopustit zase já. Dále používám micerálku Bourjois/Mixu nebo Niveu, podle toho, kde zrovna jsem. Jsem ve fázi hledání své oblíbené.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. O odličovači YR s chrpou jsem četla hodně pochvalné recenze a i ségra si ho chválí, tak se na něj asi budu muset podívat :D Já používám odličovací ubrousky na celou pleť, kokosový olej na oči pokud jsem použila něco voděodolného a na oči i pleť potom ještě micelární vodu Avene :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja se aktualne odlicuji micelarkou od Garnier, ktera je super :) Jeste mam doma odlicovaci vodu Balea, ale to je hruza, staci se dostat bliz k ocim a hned slzim a naposledy me z ni zacal stipat a palit oblicej, takze uz nikdy vice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento odličovač od YR musím konečně prubnout :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Já se momentálně odličuji micelárkou od Mixy a od Nivei (to je největší oblíbenec) :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně si mě nalákala na ten YR odličovač, a olej od Saloos je za mě taky super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nedávno jsem psala taky článek o odličování a používáme podobné věci :) YR odličovač mám ráda, stejně tak Saloos oleje, i ubrousky používám :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!