středa 19. listopadu 2014

4321 rtěnkuj! Aneb oblíbené rtěnečky, podzimní edice

Podzim je tady (no vlastně už skoro zima) a já vám chci dneska ukázat rtěnky, které nosím hlavně v tomto chladném období. Samozřejmě chci občas v tomhle nečase "zářit", tak někdy použiju výrazné barvy, třeba Maybelline Vivids. Ale hlavně preferuji tyhle červené a neutrální tóny. O všech rtěnkách, které jsou v dnešním příspěvku už jsem psala recenze, proto se na ně kliknutím na "ZDE" můžete podívat.

Rimmel Hydra renew 180 Vintage Pink ZDE
Rimmel Moisture renew 210 Fancy ZDE

Vintage pink nosím opravdu jen v zimě. Nevím, čím to je, že mám tuhle barvu spojenou právě s chladným obdobím. Je to béžovo-růžová barva, která je ve více vrstvách už trošku tmavá. Je hydratační a mým rtům dost vyhovuje.
Zato odstín Fancy je broskvová se střírbným shimmerem. Nemám třpytivé rtěnky moc ráda, ale tuhle celkem můžu. Je to zvláštní odstín, popravdě se dost špatně kombinuje se zbytkem maekupu (jelikož barva rtěnky je teplá, zato shimmer studený). Ale k obyčejnému nude líčení jde pěkně. A na rty taky nevysušuje a je příjemná.

Astor 115 ZDE
Avon Pout ZDE

Odstín Pout od Avonu je mojí "nude" stálicí. Je to krásná, přirozená, mírně broskvová barva, která se perfektně hodí třeba k neutrálnímu hnědo-zlatému líčení. A to jsou pro mě barvy podzimu.
Tmavá Astorka 115 je velmi zvláštní barva. Je to červeno-švestkovo-hnědá s modrými odlesky. Nosím ji spíše na večer, přece jenom je to dost výrazný a specifický odstín.

Bourjois Rouge Edition Velvet 07 Nude-ist ZDE
Essence 14 Adorable matt ZDE

Matnou Bourjois jste viděli v recenzi celkem nedávno. Je to krásný podzimní odstín, něco mezi červenou a hnědou. Moc se mi líbí jeho konzistence. Je krásně sametový a má matný finiš. A hlavně na rtech vydrží hrozně dlouho.
Adorable matt od Essence jste taky viděli nedávno. Červenou rtěnku nenosím nějak často, ale když už chci nějakou fakt červenou, volím tuhle. Její odstín se mi hodně líbí. Na fotce sice vypadá, že je lesklá, ale ve skutečnosti je právě taky hezky matná.

YSL Rouge volupté 09 Caress Pink ZDE

Tahle rtěnka je takový můj svatý grál a miluju ji. Mám ještě jeden odstín (světle růžový), ale tenhle je ideálka na podzim. Je to přirozená barva, pro mě něco jako "moje rty, ale hezčí". Nebudu vám nic nalhávat, Rouge volupté je celkem drahá sranda, takže si ji šetřím, jak to jen jde. 
A co vaše oblíbení podzimní rtěnky?
Zajímala by vás třeba celá moje "rtěnková sbírka"?


4 komentáře:

  1. Ja rtenky skoro nepouzivam, mam jenom cervenou od NYC :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnky používám ráda, ale do nedávna jsem rtěnek měla jen pár. Moje oblíbené barvy na podzim jsou především vínové a tlumené růžové.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi pěkné odstíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To víš, že by mě Tvoje sbírka zajímala, ráda rtěnky okukuju :). Tyhle barvy jsou pěkný, ta červená od Essence je krásná
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!