sobota 29. září 2012

Ziaja krém na oči oliva

Dnes mám pro vás recenzi dalšího produktu od Ziaji, který jsem si vybrala k zrecenzování.
 Mám celkem suché oční okolí, proto jsem doufala, že mi tento krémík pomůže. Může se aplikovat opravdu na celé oční okolí, i na víčka. 
Tubička je jako dělaná pro jednoduchou aplikaci. Trochu si oční okolí "naťupkujete" a jemně krém vmasírujete do pokožky.
Krém je trochu mastnější (nebo spíš hutnější) než ostatní oční krémy, které jsem kdy měla (Avon, Ryor). Rozhodně ale nemusíte čekat žádnou hrůzu (třeba že večer aplikujete a ráno máte víčka jak od másla a nedrží vám stíny). Krém se pěkně vsákne a úžasňákově hydratuje.

Nevím čím to je, ale se všemi produkty, které jsem od Ziaji zatím vyzkoušela, jsem byla spokojená (což je super, a to mám jinak na všechny polské produkty celkem averzi). Co mě mrzí je fakt, že u nás v Brně je tato značka celkem těžko k dostání. Jen v nějakých zapadlejších drogériích (třeba Teta nebo Jasmín) a samozřejmě tam nikdy nemají to, co chci. Třeba pomerančový sprcháč jsem tady nikde neviděla :(


7 komentářů:

  1. Taky jsem tenhle krémík ještě nikde neviděla. Ziaju mají myslím v Praze i v Rossmanu, ale jen pár kousků!

    OdpovědětVymazat
  2. o tomhle pouvažuju, neb moje oční okolí je jako oční okolo padesátky :D p.s. a děkuju za milý komentář :)

    OdpovědětVymazat
  3. snad ti pomůže, že velký výběr ziaji mají na české, v drogerii Teta (pod hodinami) v prvním patře-micelárky,krémy,enzym.peeling(ten jsem kupovala já),intimní mýdla,sprcháče,šampony...nemají to pohromadě,ale mají to různě v regálech podle druhu zboží.já tam ještě kupuji od Ingrid oční bázi,kt.je lepší než od Artdeca,cca za 100,-.Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám obecně raději mastné krémy na oči, takové ty napůl gely a podobně mi nikdy nevyhovovaly. Takže tenhle by byl něco pro mě :). Momentálně jsem hodně spokojená s krémem na oči Palmer's, recenze bude :).

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si teď koupila krém na oční okolí od Oriflamu a jsem moc spokojená, na to, že stál asi 70 kč, je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já teď čekám na krém na oční okolí od Naturals z Avonu, tak jsem zvědavá, jak budu spokojená...

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to dobře :) Hrozně se mi líbí ten obal na Versaceho :)
    S.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!