úterý 2. října 2012

Outfit 2.10.2012

Ahoj! Dlouho jsem nepublikovala žádný outfit, tak tady ho máte (věřím, že vám ty kosmetické recenze už asi lezou krkem, tak aspoň malá změna). Je to z dneška, kdy bylo typicky podzimní počasí.
Dnešní den jsem strávila s kámoškama. S jednou jsem byla na nákupu jídla (outfit právě z doby kdy jdeme do obchodu a z obchodu:D) a vařily jsme oběd. 

Vím, že je celý outfit dost tmavý, tak jsem se snažila ho "rozbít" aspoň modrými lodičkami (ovšem těžce nepohodlnými ) a šátkem, který je to nejsvětlejší, co jsem ve skříni našla.

Sako - Forever 21
Kalhoty - Mango
Boty - CCC/Ecco (už nevím)
Taška - Humanic
Plátěná taška - DYI mojí milé kámošky
Klobouk - New Yorker
A tady můžete vidět moje vlasy. Omluvte můj značně unavený výraz :D

9 komentářů:

  1. Ta ofina je skvělá. Moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit, hezky se ti podařilo to oživení lodičkami :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to! :) ofinka se mi líbí, já jsem si nechala ustřihnout ofinku na rovno, ale teď ji asi po týdnu češu také na patku stejně jako to máš teď ty :) Líbí se mi modré lodičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to elegantně, sekne ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty botky jsou krásný, ale dovedu si představit jak nepohodlný :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi celkový vzhled líbí. Krása! A nemohla jsem si nevšimnout super tašky Minimalist Lady:-)

    OdpovědětVymazat
  7. vůbec ne tmavý, takhle to vypadá skvěle! :) jen nechápu, jak jsi na těch botách mohla vydržet! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to sama nevím :D poslední měsíc nosím jen balerínky, a tyhle modré krásky jsem měla na nohách cca hodinu a mám z nich pěkné puchýře :D

      Vymazat

Díky za komentář!