pátek 28. září 2012

Ladybox


Mám-li být upřímná, po rozbalení krabičky se žádná hurá sláva nekonala. Jelikož jsem věděla o pár dní dopředu co mě čeká (díky vašich blogů, samozřejmě), radost ve mě trochu utichla.
Se značkou Seba Med nemám vůbec žádné zkušenosti. Trochu mě štve, že krém je hydratační, možná ho využiju až na zimu. A ten "čistič" taky rozhodně vyzkouším. Myslím že do cestovní taštičky se bude hodit.

Nobilis Tilia Bioaktivní obnovující sérum. No asi poputuje mamince, protože to není věc, kterou bych nějak zvlášť potřebovala. Rozhodně ale vyzkouším a napíšu vám své dojmy.
Tělové máslo Pure Fiji je úžasné! Jeho vůni jsem si zamilovala na první "čuch". Tento produkt mě zaujal, takže zvažuji koupi velkého balení. Zatím jsem jej zkoušela pouze jako krém na ruce a vypadá že i hezky hydratuje. Tak uvidíme. Určitě můžete čekat recenzi.

BB od Garnieru mě nezaujalo ani trochu. Mám verzi pro smíšenou pleť, a tu zbožňuji, ovšem tenhle jejich starý BB poputuje asi babičce, která má suchou pleť a aspoň bude vypadat dobře, až půjde na zahradu sbírat jablka. Já ho teda znovu testovala (právě ho mám na obličeji) a lesknu se jak prase. Takže pro mě opravdu není to pravé.
Co se týče laku, do vkusu se mi moc netrefili. Lak má ale zajímavou barvu, kterou bych si nikdy sama nekoupila, ovšem darovanému koni na zuby nehleď, proto se mi bude hodit na nějaké extra spešl příležitosti. Lak rychle schne, ale vadí mi, že jsou vidět tahy štětečkem. Je to celkem těžce popisovatelný odstín, prostě zářivá rudá. Připomíná mi jedny sametové šaty mojí babičky (ach, dneska tu mám přebabičkováno). (Jinak obrázek laku je na konci příspěvku).


Na tohle se hodně těším. Nikdy jsem nic z BIO zdravé výživy nezkoušela, ale hodí se mi to, protože můj jídelníček je v poslední době velice tragický, tak si dám aspoň něco zdravého. 

Lak Colour Club v odstínu 304 Campfire red. Jak jsem zmiňovala výše, můj šálek kávy to rozhodně není. Ujíždím si spíš na růžových a fialových lacích.
Co mě překvapilo je fakt, že lak vypadá na nehtech úplně jinak než v lahvičce (tam vypadá spíš oranžové a na nehtech je zářivě červený).

Celkový dojem z Ladyboxu je více méně dobrý. Byl mi poskytnut zdarma k zrecenzování, a takových spolupráci si já vážím (protože kdo vám dneska dá něco jen tak zadara, že?). Příští měsíc bych ale ráda vyzkoušela SenzaBox, protože ten se mi obsahem líbí víc. "Ladyteam" možná pochopí, že BB od Garnier nebyl tím správným krokem (protože názor na něj mají snad všechny blogerky stejný) a zbytek rozhodně neurazí. Lakem se mi taky netrefili do vkusu, ale příště to může být lepší, jestli začnou věci rozdělovat podle dotazníku, který se vyplňoval na jejich stránkách.
Každopádně tenhle "box-boom" je celkem fajn, protože i my v česku můžeme zkoušet různou kosmetiku, o které jsme nikdy neslyšely, a je jen na každé z vás, jestli rády kupujete zajíce v pytli. Já dám Ladyboxu určitě ještě druhou šanci, a třeba budu naprosto spokojená.
Jinak jsem celkem ujetá na krabičky, a tahle se mi velice líbí. Což je velké plus :))

12 komentářů:

  1. Mě se celkem odstín laku líbí, na zimu bude hezký si myslím.

    OdpovědětVymazat
  2. Já ten lak mám takový černý s flitry celkem zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  3. odstín laku je celkem pěkný :)
    já LB nemám, ale ani mi to moc nevadí, slibují luxusní kosmetiku a nějak skutek, utek
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  4. mam chut si jit pro ten bb cream!
    Moc pěkně zpracovaný článek. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám z LB přesně ten samý dojem :).Jinak to sérum vyzkoušej, já jsem z něj nadšená!

    OdpovědětVymazat
  6. Jee, teda já bych zrovna tenhle lak brala! Já jsem dostala fialkový se třpytkami:-(

    OdpovědětVymazat
  7. Lak na nehty ve mně vyvolal rozporuplné pocity. První, co mě napadlo, že ho dám své desetileté dceři. Barvy Color clubu nejsou moc pro 30 + ☺ Ale zas je potřeba se toho nebát :-) Tahy štětcem jsou vidět v první vrstvě, pak už ne. Schne teda dost rychle, ale přijde mi po zaschnutí hodně matný, bez lesku. Barvu mám modrofialovou.

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo jsem napnutá, jaký odstín laku mi dorazí a jestli od Nobilis najdu ten pletový krém nebo sérum. doufám v ten krém :D :)

    a na Senza box se taky moc těším!

    OdpovědětVymazat
  9. v pondělí už by konečně měl přijít i mě, tak jsem zvědavá...BB jsem zatím nezkoušela, tak aspoň otestuju, když už nic :D

    OdpovědětVymazat
  10. ja na Ladybox ešte stale čakam, no tiež ma zaujal senzabox viac :)

    OdpovědětVymazat
  11. nejvíc mě zaujalo to kakao:DD
    tyhle boxy jsou určitě fajn, ale nijak mě to neláká...radši si za cenu boxu koupím jeden výrobek, co opravdu využiju, než abych jich měla 5, co se mi nebudou hodit:)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky stále čekám na svůj LadyBox, ale neodolala jsem pokušení když se skoro každého blogu ukazuje název LadyBox a musela jsem nakouknout co mně čeká:)

    http://by-anett-s.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!