neděle 23. září 2012

Avon péče o vlasy

Opět pro vás mám recenzí základní péče o vlasy. Věci na vlasy naštěstí můžu střídat a zkoušet jak chci, protože mým vlasům zatím nikdy nic neublížilo (jo, záviděníhodné). 
Vím, že většina z vás má k Avonu určitou averzi. Ale po několika letech testování jejich výrobků musím říct, že jejich šampóny, kondicionéry a péče patří mezi moje no.1.
Třeba jejich sérum na suché konečky vlasů mi neskutečně pomohlo, když jsem měla konečky přesušené a začaly se třepit. Samozřejmě, že péče vám roztřepené konečky nespraví, na to je účinná jediná věc, a to zastřižení vlasů. Ale vlasy hydratuje, zanechává je hebké, lesklé a o něco zdravější. To umí i péče z řady s arganovým olejem.
Co se týče šampónu a kondicionéru z této řady - jo, určitě si je koupím znovu. Teď je střídám ještě s šampóny od Garnieru, a se všemi jsem dá se říct velice spokojená.
Všechny tři věci jsou vyživující, takže vlasům pomohou a dodávají lesk.
Nikdy jsem na vlasy nepoužila drahý šampón, proto nejsem nijak zhýčkaná, a tyhle "obyč" mi bohatě stačí.

11 komentářů:

  1. taky jsem na tyhle produkty v katalogu koukala, přijdou mi super a za dobrou cenu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja mám takú Eiffelovku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Avon šampony také moc ráda. Ten na objem nádherně voní a vlasy po něm vydrží "čerstvé" několik dní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Šampon taky mám zatím jsem ho použila jen jednou, ale už brzo ho budu testovat:)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem věrná syossu a welle :) občas použiji i jiné, protože ráda zkouším a měním, ale většinu času používám právě tyto dvě značky.

    OdpovědětVymazat
  6. Vtipné, zrovna jsem si před chvíli umyla vlasy a hádej čím? Sadou od Avonu s arganovým olejem :-D. Já to mám asi podobné jako ty, většina šamponů mi nevadí, různě je střídám a přípravkům na vlasy od Avonu nemám absolutně nic, co bych vytkla!

    OdpovědětVymazat
  7. Sérum na konečky je moje stálice. Nyní mi dochází a nemůžu se rozhodnout zda, jít do toho nového žlutého séra či zůstat při starém.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám šampón a ten olejíček a můžu říct, že jsou super. Po tom olejíčku se vlasy skvěle rozčesávají. Jsem s ním spokojená.

    OdpovědětVymazat
  9. Nějaký šampon z řady Advance Techniques jsem měla a byl fajn. Momentálně ale nedám dopustit na svůj kokosový šampon :-)

    OdpovědětVymazat
  10. To sérum na konečky vypadá dobře:-) Já jsem od avonu péči na vlasy nikdy zatím nezkoušela..

    OdpovědětVymazat
  11. The Best sources include refreshing it munificently and often.

    He scratches at his ear or ears depending Urticaria may
    be Tiny, as pocket-sized as the psyche of a pin, or a good deal larger, up
    to one-half inch all-inclusive. avert soaps get-go to if symptoms hang
    on, and then the more powerful, sedating drugs such as Diphenhydramine can be put-upon.


    my weblog; urticaria pregnancy

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!