neděle 2. září 2012

Bourjois Healthy Mix korektor a rozjasňovač v tužce

Bourjois Healthy Mix korektor a rozjasňovač v tužce

Dnes mám pro vás recenzi druhého produktu, který mi byl poskytnut v rámci spolupráce s krasa.cz. 
Oficiální text:
Protože prozářený vzhled jde ruku v ruce s rozzářenýma očima, přináší Bourjois nový chytrý rozjasňovač a korektor v tužce. Precizní štěteček je praktický a efektivní, textura ultra lehká, ale perfektně krycí. Touche Healthy Mix je s vámi kdykoli a kdekoli! Dermatologicky testováno, hypoalergenní (minimalizuje alergické reakce).

Aktivní látky: světlo odrážející pigmenty - rozjasňují pleť, vitamín C a E - antioxidanty.
Účinky: zakryje nedostatky pleti, skvrny, tmavé kruhy pod očima;přináší světlo všude tam, kde je třeba pleť projasnit.

Cena: 256,- Kč
Odstín: 61 Beige Clair
Obsah: 1,5 ml

Korektor je určen hlavně na kruhy pod očima a celkově na oční okolí. Nijak nedráždí (některé korektory mě v oblasti očí trochu štípou) a trošku voní po ovoci.
Balení je se štětečkem. Z korektorů ve štětci jsem trochu rozpačitá. Korektor se sice dobře nanáší, ale nějak neumím redukovat jeho množství, takže mi občas „vyjede“ trochu víc, než bych si přála. Ale chce to asi cvik.

Co se týče krycí schopnosti, je to průměr (Affinitone korektor od Maybelline kryje určitě o něco více).  Ale na kruhy pod očima a drobné nedokonalosti mi dokonale postačí. Kromě korekce umí také krásně rozjasnit, takže na oční okolí je jako dělaný.
Není sice úplně levný, ale myslím, že cena je přiměřená výkonu. 
Odstín mi sedí dokonale. Bála jsem se, aby nebyl tmavý (protože jsem celkem bledule, a teď na podzim ještě více vyblednu), ale jsem opravdu spokojená.
Na fotce vidíte nalevo odstín beige clair (má žlutý podtón) a napravo jsem si mázla trochu konturky od Bourjois a přetřela korektorem, pro ukázku krycí schopnosti.

Řada Healthy Mix obsahuje kromě tohoto korektoru ještě make-up, pudr a krycí korektor.  Řada je určena pro smíšenou až mastnou pleť, takže přesně pro mou osobu. Máte s těmito výrobky nějaké zkušenosti? Mě celkem láká make-up a pudr.

9 komentářů:

  1. používám z této řady makeup je velmi dobrý, na léto není úplně ideální, ale vzhledem k tomu, že poměrně dobře kryje je vhodný na jaro, podzim a zimu, pleť dobře ochrání před zimou a větrem

    OdpovědětVymazat
  2. Podobný korektor/rozjasňovač ve štetečku jsem si objednala z Avonu (vyšel na 150 Kč spolu s řasenkou), tak jsem na něj zvědavá. Kruhy pod očima mám minimální, chtěla jsem spíš to projasnění. Jinak mě hooodně láká Mybelline Dream Lumi touch (http://www.maybelline.com/Products/Face-Makeup/Concealer/Dream-Lumi-Touch-Highlighting-Concealer.aspx).

    OdpovědětVymazat
  3. Prima recenze, škoda, že je výrobek určen pro mastnější pleť...

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež mám make-up ale skôr som ho používala teraz v lete, keďže zvyšok roku mi je tmavý (mám najsvetlejší odtieň, čo sa dá u nás kúpiť). Inak ho odporúčam, fajn kryje, krásne vonia a má obstojnú výdrž :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam z tejto rady korektor a je dost vysoko kryci, pomaly sa mina (mam ho uz cca 9 mesiacov a stale tam chyba len cca polovica) a krasne vonia. Mam mastnejsiu plet a vydrzi na nej dostatocne dlho, do vecera. Vrelo odporucam :)

    OdpovědětVymazat
  6. nevypadá vůbec špatně :) a celá ta řada má moc hezké obaly :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam makeup Healthy mix serum a je super.Odstim 52 mi mimo leto sedi akorat. Je lehky, dobre se roztira a krasne voni.

    OdpovědětVymazat
  8. Já dostala ten krycí korektor a zatím teda super :) Brzo budu dělat také recenzi ...
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám Bourjois ráda, má spoustu zajímavých vychytávek :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!