čtvrtek 27. září 2012

Ziaja: Kakaové máslo peeling

Ziaja kakaové máslo - sprchový peeling
Díky spolupráci s touto značkou jsem si opět mohla vybrat 3 produkty, a nyní vidíte jeden z nich. Řadu kakaové máslo od Ziaji mám celkem ráda (ikdyž pomeranč asi vede), proto jsem si vybrala sprchový peeling právě z této řady.
Čekala jsem nějakou výrazně pronikavou vůni, ale tento peeling voní "jen tak lehce". Není to nic šíleného. 
Tento peeling má celkem hrubé zrníčka, což mi naprosto vyhovuje. Když vylezu ze sprchy, pěkně "opeelingovaná" a namažu se tělovým máslem od Ziaji, mám pak pokožku jako miminko. Co si víc přát! 
Rozhodně doporučuji.
Jinak mi dnes dorazil Lady box. Nebudu vám fotit obsah, jelikož je toho teď všude plno. Proto pak přejdu rovnou k recenzím :)

6 komentářů:

  1. Tenhle peeling miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám pocit, že jsem o tomhle čoko zázraku už četla. Ale teď vím jistě, že ho musím mít taky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ten bych brala všemi deseti, musí vonět nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musí být úžasný, dost mě láká:)

    OdpovědětVymazat
  5. To musím mať ! :) Ziaja je super :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!