neděle 9. září 2012

Avon + Essence lak na nehty

Avon Lemon Sugar cca 80,-
Krásná žlutá barvička. K plnému krytí stačí jen jedna vrstva, což je velké plus a také velmi rychle schne. Celkem mě to překvapilo, protože starší avonovské laky, které v nemají v názvu to + schnou o něco pomaleji. S výdrží to není žádná sláva, tak 2, max. 3 dny. 
Essence Magic Wish cca 50,-
Lak je z řady Nail Art magnetics, kdy si k laku máte pořídit nějaká magnetek, a koukat na efekt, který vyrobí. Já ovšem za magnetek neutrácela, stačil mi jen ten lak. Zaujala mě jeho barva.
Je na první pohled šedý, ale na druhý pohled je spíše do hněda a s mini třpytkami.
Barva tedy vypadá dost dobře, ovšem s výdrží je to dost špatné. Ráno jsem si nehty nalakovala jednou vrstvou (pro plné krytí stačí jen ta jedna), ale do večera jsem už měla ošoupané špičky. Což je dost špatné. Jinak taky rychle schne.
Myslím, že ho budu používat jen když půjdu na nějakou akci, kdy si nehty večer nalakuji a ráno po akci už je budu mít ošoupané :D
P.s. Máte k tomuto laku někdo ten magnetek? Celkem by mě zajímalo jaký to dělá efekt a utrácet za něj opravdu nebudu :)

A tady bonusová fotka mých vlasů. Omluvte kvalitu, je to z webky.


10 komentářů:

  1. Ten prvý mam aj ja, no ešte som ho nepoužila, mam radšej žlty lak od catrice :D

    OdpovědětVymazat
  2. ten žlutej je supráckej ! :) pěkný vlasy pěkný!

    OdpovědětVymazat
  3. Já tento lak mám taky a madnetek též nemám :D Vzala jsem normální magnet a zkoušela přejíždět nad lakem a lak mě zůstal na magnetu jen tím že sám na něj skočil :D

    OdpovědětVymazat
  4. ten první má opravdu skvělou barvičku! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy bych neřekla, že světle žlutá může vypadat tak skvěle. Mívala jsem žlutý lak, po kterém jsem měla efekt "kuřáckých nehtů" - zažloutlé, fuj...:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Mám laky jak od Essence tak i od Avnonu. Jsem spokojená s oběma. Ten žlutý zrovna mám :D.

    OdpovědětVymazat
  7. už dlouho sháním žlutý lak,díky za tip:) tenhle vypadá super:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já na tyhle Essence laky vždycky koukám, ale zatím žádný nemám ... i když by mě to "kouzlo" s magnetem celkem dost zajímalo :) jak ten efekt vypadá ...
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. vem si magnetku třeba z lednice, nebo někde jinde určitě magnetku máte a zkus obyčejnou... al enesmí být moc silná, opravdu spíš jen taková malá na lednici

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!