pondělí 10. října 2011

Tally Weijl - Ano/Ne?

Tato značka vznikla v roce1984 ve Švýcarsku. Na jejich stránkách se uvádí, že je to sexy móda pro mladé ženy a dívky. S tím tedy mohu souhlasit.
Né vždy je jejich oblečení mým šálkem kávy, ale dá se vybrat i elegantnější styl. Většina oblečení mi jinak připadá, že je navržena pro 15tileté puberťačky (nic proti, ale trička s obrázky a šílené barvy odmítám).
Ceny jsou docela příznivé. Často narazíte na slevy, které jsou fajn. Někdy se ale může stát, že kus hadru, ze kterého lezou nitě, prodávají za 999,-. Ale to není nijak překvapivé, děje se to všude. Takže nemůžete čekat, že vám oblečení od nich vydrží nějak dlouho, ale i tak mám tuto značku docela ráda.

Co vy a Tally Weijl?
Ano/Ne?

8 komentářů:

  1. niekedy si tam nieco vyberiem, ale nestava sa to casto :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám Tally weijl ráda, i proto, že mají vždycky moc milý prodavačky a miluju jejich akce - např. dva svetry za cenu jednoho :)
    J.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaké boty jsou ted na podzim ideální? (aby zahřáli) jestli se můžu poradit..:) od více holek..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si tam koupila jednou svetr, ale jinak mi to oblečení přijde zaměřené jen pro náctileté, takže za mne ne.

    OdpovědětVymazat
  5. Dřív jsem v Tally nakupovala pořád,ale teď tam zřídka něco najdu a moc tam už ani nechodím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano! Mám od nich první věc,a to budnu,která je na předposledním obrázku,dokonce i ve stejné barvě,tekže skvělá značka!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ráda ty jejich jednobarevné topíky a mám i pár triček od téhle značky. Ale ty jejich kalhoty...! Od riflí, co stály něco přes tisícovku bych čekala, že alespoň chvilku vydrží. No chvilku sice vydržely, ale musela jsem u nich vyměňovat zip (kalhoty se po zapnutí za chvíli zase rozeply), knoflík upadl a kalhoty docela rychle ošoupaly :-( Už nevím, kdy to bylo, ale v obchodě měli nějakou akci, že když si koupíte dvoje kalhoty, tak budete mít na jedny slevu. Zrovna jsem sháněla hnědé kalhoty, tak jsem si se ségrou koupily každá jedny kalhoty. V obchodě vypadaly dobře, ale po pár vypráních to byla docela hrůza :-( Naštěstí nebyly drahé a posloužily alespoň na chvíli :-) Nevím, jak ostatní, třeba máte dobré zkušenosti, já jsem ale narazila na ty horší kousky :-(

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!