sobota 15. října 2011

Oční linky

Kdysi jsem je neměla moc v lásce. Myslela jsem si, že mi nesluší (ale popravdě jsem si je spíš neuměla namalovat - a možná to ani teď neumím :D).
Ale teď je mám radši a nosím je jednou za měsíc (kdysi to bylo jednou za rok).
Věřte mi, že když si já maluji linku, musím se fakt snažit, jinak vypadám buď jako Kleopatra, nebo jako vietnamka (nic proti).
Linky si můžete namalovat tužkou, fixem či gelovými linkami.
Tužka se mi nikdy neosvědčila, můj skvělý fix z Avonu jsem někde zapomněla, tak mi teď zbyly jen tyto gelové linky od Maybelline (mám je z Vídně, a u nás jsem je zatím nikde neviděla).
Musím říct, že jsou docela fajn. Je k nim i štěteček, se kterým se dají linky docela dobře namalovat.
Jediná výtka je, že nějakou chvíli schnou. Já se líčím docela rychle, a nemám ráda, když musím čekat, až se něco uráčí uschnout. Po zaschnutí drží jako přibité a odmalovat jdou bez problémů.
Co vy a linky? Milujete je, nebo nenávidíte?

15 komentářů:

  1. taky je zbožňuji!!moc ti sluší

    OdpovědětVymazat
  2. miluju! =) ale myslím,že né každému sluší a taky by se měla dělat tloušťka podle očí =)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám linky ráda, ale mně opravdu nesluší :D

    OdpovědětVymazat
  4. mně se linky líbí, ale neumím je namalovat, tak je skoro vůbec nenosím

    OdpovědětVymazat
  5. já naopak linky miluju, zvláště ty gelové a rozhodně si myslím, že Ti sluší a měla bys je nosit častěji! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Oční linky nosím každý den. Já si zas umím namalovat linku tužkou, ale tekutými linkami je to boj na půl hodiny..je to o zvyku:)

    OdpovědětVymazat
  7. linky mám moc ráda, hlavně ty tekuté :)
    a tobě sluší, nos je častěji než jednou měsíčně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já si maluju jenom takovou půl-linku :D nevím jak to mám nazvat :) nemám ráda když jí mám přes celé oko, tak si ji maluju asi od prostřed směrem ven a trošku protáhnu, ale úplně malinko, ať nejsem jak ta kleopatra :D
    Jinak tobě moc sluší :)))

    OdpovědětVymazat
  9. já gelové oční linky miluju, vůbec bych se bez nich neobešla :-)

    http://baruskanty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší ti. S tekutými linkami nemám problém, do dvou minut mám obě oči udělané. Používám Astor, jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
  11. já linky miluji a nosím je snad každý den! skvělé má Loreal, ale super jsou taky tekuté z H&M!

    styleontheroad.com

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se nejvíc osvědčili obyčejné tekuté linky od S-HE.. v létě vydrželi i zodpovědné potápění v bazénu x)

    OdpovědětVymazat
  13. jsem tu poprvé, jsi krásná! jak te vidim, mam chut jit do tmava :) linky ti moc slusi. Eve

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám přesně tyhle. Jsou perfektní svou výdrží i sytostí (drží i po sundání nalepovacích řas), ale co mě na nich pěkně štve je to, že když se ti linka nepovede, nijak normálně ji neumažeš, třeba jak obyčejné tekuté linky, třeba dneska ráno jsem se to snažila umazat vatovým tamponkem a rozmaz přes celý oko :D

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!