pátek 14. října 2011

Mango Shopping

Včera jsem se zúčastnila podzimních nákupů v Mangu v brněnské Olympii.
Co vám budu povídat, bylo tam neskutečné množství lidí. Měla jsem ale docela štěstí, že jsem rychle pobrala pár věcí, které jsem měla vyhlídnuté na internetových stránkách Manga a utíkala jsem do kabinky (kde jsem kupodivu ani dlouho nečekala). 
Nakonec jsem si vybrala jedny šaty, tašku a rolák. Nad taškou jsem dlouho váhala, líbilo se mi jich víc, tak jsem z řady u pokladny utíkala k zrcadlu, kde jsem tašky koumala :D Nakonec jsem si vybrala snad dobře.
Taky jsem si koupila rolák, který jsem původně vůbec nechtěla, ale když jsem stála cca půl hodiny v řadě na pokladnu a stojan s roláky byl hned vedle mě, co jsem měla dělat jiného, než si jeden vzít:D
ilustrační obrázek toho, co jsem si vybrala.

Dárek k nákupu byla plátěná taška (překvapilo mě, že dosti veliká), micelární voda Bioderma Sébium a vzorek.
S nákupem jsem nadmíru spokojená, 30% sleva mi udělala radost, a dárky samozřejmě také (už jen proto, že mi moje Sensibio začlo docházet).

8 komentářů:

  1. ja jsem byla taky, jen v Praze, ale byl to teda des..vydrzela jsem tam asi pul hodiny a pak jsem utikala pryc, v tom mnozstvi lidi se vubec nedalo nakupovat.. :-/

    jinak kdybys mela zajem, prave u me probiha giveaway, tak te zvu.. :-)
    http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka je luxusní :) Škoda jen že jsme tě neviděla ;)

    OdpovědětVymazat
  3. :D na Slovensku bola zlava 25 % a vzorky Dove :D

    OdpovědětVymazat
  4. přesně na touhle kabelkou jsem včera během nákupů také přemýšlela, ale nakonec jsem si vybrala jinou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelka nemá chybu!:)kateswonderlandx.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kabelka je skvělá, chtěla jsem tam včera jít, ale bohužel jsem měla taneční, tak snad příšít rok :))

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem tam včera a koupila jsem si kabát. :) Ta kabelka se mi líbí, vlastně i šaty a rolák jsou pěkné. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!