neděle 2. října 2011

Bez názvu

Zdravím milé dámy (případně i páni).
Nejprve se musím přiznat, že mě blog už pomalu (ale velice jistě) přestává bavit. 
Sice mám o čem psát, ale většinou na to nejsou žádné reakce, fotky také nemám nijak úžasné, nepřidávám příspěvky každý druhý den......
Ale dnes si nechci stěžovat.
Vlastně ale chci...
Ale ne na můj blog a tu blbou bloggovou bublinu.....
Oblečení bloggerek se mi přestává líbit (u některých už se mi přestalo líbit dávno).
Všichni nosí stejný, divný a neslušivý styl (dala bych zde ukázkovou fotku, ale to bohužel nepůjde).
Já osobně už jsem začala rozlišovat styl bloggerský,  od těch ostatních.
Ať si každý nosí co chce, ale já se na to nechci dívat.
A také situace v českých (pochop brněnských) obchodech je opravdu k pláči.
Nevím, zda je můj vkus, styl a já nevím co všechno tak náročné, že se mi zdá, že je všechno hnusné. 
Opravdu hnusné.
Můj kamarád a kamarádka se mnou souhlasí a říkají, že se jim také nic nelíbí.
No, co s tím budeme dělat?
Budeme si do obchodu chodit dělat srandu z příšerné žluté pláštěnky (Bershka), naštveme prodavačku tím, jak si ji budeme zkoušet a u toho se střídavě smát a plakat.
Příjemné nákupy vám přeji!



Vyhlížejte se mnou lepší a hezčí oblečení!

7 komentářů:

  1. Přesně tak. Proto už jsem téměř upustila od nakupování v klasických značkových kamenných obchodech a nakupuji na internetu nebo v sekáčích. Občas mám taky pocit, že mi všechno oblečení připadá strašně stejné, všední, neoriginální, .. až hnusné.
    Blogerské uniformy jsem si všimla taky, ale pořád je to lepší, než jednoduchost většiny našich obyvatel. Chybí mi inspirace .. nápodobně:(

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím...blogerská móda je jednotvárná a dost podivná, ale je to styl a nikdo jim to nebere... Neoriginalita, to je ono, ja kdyz vidim ty slecny v bundickach, satkem a kozackach, tak se az musim usmivat... Ale rozhodne je to lepsi nez sustakovka, kozenkova kabela a sandaly s ponozkama to kazdopadne....

    OdpovědětVymazat
  3. Blogerky nosí uniformy skoro od začátku fashion-blog boomu, co si budem povídat... Každopádně furt lepší než to, co pochoduje po ulicích běžně.

    A s tou nabídkou obchodů musím souhlasit, je to děs. Prošla jsem teď párkrát brněnský obchody a koukala po zimním kabátu a tak všeobecně na něco... většina mi přišla strašná, když už ne strašná, tak minimálně strašně předražená. No, byla jsem z toho opravdu znechucená.

    A tvůj blog mám ráda, tak ne že skončíš jako Yell...

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj blog sleduji celkem pravidelně, i když sama blog nemám. Rozhodně ho neruš, moc ráda tvé příspěvky čtu a baví mě.
    Sama se na blozích inspiruji spíše kosmetikou než oblečením, protože to vidím nejspíš tak jako ty. 1) se mi některé modely vyloženě nelíbí a 2) i kdyby jo, vyrazit v nich do ulic, tak by všichni jen blbě koukali. Neříkám že mi až tak záleží na názorech ostatních, ale myslím že v ČR je to s prosazováním stylů daleko horší než jiných zemích. Když už se inspiruju v nějakém oblečení na blozích, tak spíš v určitých detailech, které ještě snesu, ale kolikrát je to na mě příliš, nebo spíš - ani bych ty peníze nedala za něco jako je třeba..pončo :D Ale jasný, ať každej nosí co chce, odceňuji alespoň tu originalitu.
    Jinak v obchodech mám taky kolikrát problém najít něco, co by se mi líbilo na první pohled. Přijde mi, že třeba New Yorker se strašně zhoršil a není sám. I přesto jsou nákupy mou slabostí a jezdím nakupovat poměrně často. V poslední době ale pozoruju, že si domů nosím víc kousků kosmetiky jak oblečení.
    Jinak myslím, že někdy to docela i zlepší náladu - vysmát se v obchodě nějakýmu zrůdnýmu kousku oblečení :D Každej podnět k smíchu je přece fajn :D Měj se hezky a s blogováním nepřestávej, minimálně já tě chci číst dál a myslím, že rozhodně nejsem sama. Přeji plno dalších krásných článků a inspirace, pa, Jíťa

    OdpovědětVymazat
  5. Na Slovensku tomu vobec nie je inak, v obchodoch nemame skoro nic - sem tam sa daco objavi ale potom to ma cele mesto.. Co sa tyka bloggerskej mody, ja som uz alergicka na styl vintage, doslova nezansam vsetky tie babickovske a prababickovske veci, vytahane cardigany, oxfordky a ostatne blbosti.. Lucy spomina neoriginalitu v podobe bundiciek , satiek a kozaciek ale podla mna je to jedna z tych lepsich variant ktore v sedivych ulicach mesta mozeme vidiet..

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ja jsem na tvuj blog narazila nahodou pred chvilkou a moc se mi libi:) Abych to uvedla na pravou miru, ja bydlim v Anglii uz 4 roky, a nejdriv se mi tu nic nelibilo. Ale po tech 4 letech, kdyz se vratim do Cech, tak si rikam pane boze, to neni ani mozny. Vsichni se oblikaj tak skarede, v obchodech chtej nehorazny sumy za nehorazne osklivy a nekvalitni obleceni:( Tak jenom abys vedela, i s porovnanim tady v Birminghamu, v Cechach je to s modou k uzoufani:S x

    OdpovědětVymazat
  7. já mám pocit že u nás je všechno neskutečně předražené, a všude v zahraničí se dá oblečení koupit levněji:) Sama se taky neoblékám nějak zvlášť výrazně a originálně, mám svůj styl a toho se držím, ale zkouším aspoň pozměnit doplňky. Ale třeba sehnat pěknou barevnou šálu (a levnou) k šedému kabátu je v ČR taky docela složité.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!