středa 12. října 2011

E.L.F.

Opět jsem učinila nákup u E.L.F. Konečně jsem se dočkala Primeru, o kterém jsem četla jen samou chválu, a musím s ní souhlasit. Oční stíny mě nijak nepřekvapily, protože jsem očekávala, že budou skvělé, a to taky jsou. Štětce jsem u E.L.F. kupovala poprvé, a už se chystám na další nákup! Zamilovala jsem se do nich - zvláště do Kabuki štětce. Je táááák heboučký! Opravdu můžu jen doporučit!

6 komentářů:

  1. asi bych si taky měla konečně něco pořídit od elf :)

    OdpovědětVymazat
  2. mna trosku prekvapilo ako vyzeraju tiene v baleni a na ruky (farby), zda sa mi to, alebo su trosku ine?

    OdpovědětVymazat
  3. možná je to tím, že to balení je vyfocené bez blesku, a ruka s bleskem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kabuki štětec chci taky až budu dělat v elfu další nákup, je vhodný i na tvářenku? Nebo jen na zafixování pudrem? EN

    OdpovědětVymazat
  5. Primer od E.L.F je super a s jejich štětci jsem taky nadmíru spokojená. Což se ovšem nedá říct o jejich stínech na oči. Taky vlastním jednu paletku rozjasňujících a mě teda přijdou málo pigmentované a výdrž je mizerná. Ale s jejich jinými produkty jsem spokojená a dost mě to vzhledem k ceně překvapuje:).

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem s těmi stíny docela spokojená. Mám ještě odstín Day2Night a nemůžu si na ně stěžovat :) Ale už jsem četla několik recenzí, kde si na ně holky stěžovaly. A s výdrží také nemám žádný problém. Nepoužívám žádných primer na oči, jen si víčko přetřu korektorem a stíny mi vydrží celý den. Ale každý to má jinak :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!