pondělí 24. října 2011

Beauty Box

 Upřímně jsem už ani nedoufala, že mi příjde. Ale přišel. Obsahoval vše, co obsahovat měl (akorát Sisley taštička je jiná než na obrázku, ale to mi vůbec nevadí). Největší radost mám asi ze slevové kartičky do Fann :D Časopis Luxury Guide totiž moc ráda nemám (obsahově). Vzorky Sisley jsou fajn, ale jsou to přeci jen vzorky, takže si s nimi moc srandy neužiji. No co už. Až vše vyzkouším, dám vědět. 
P.S. v dalším beauty boxu asi žádné "normální" věci kromě vzorků nebudou, aspoň podle toho, co jsem pochopila...?
V mé taštičce 2 věci z tohoto seznamu chybí, zato jsou nahrazeny jinými vzorky od Sisley (aspoň že tak:D).

9 komentářů:

  1. já jsem zvědavá, jestli mi taky dorazí, čekám a zatím nic! těším se až poreferuješ, jaké jsou vzorečky od Sisley :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sisley mám moc ráda, bohužel cenově je to pro mě trošku nadliga. Takže třeba nám poreferuješ, co si ze vzorečků vykoumala ? ;)

    OdpovědětVymazat
  3. já si BB objednávala už začátkem září a stále nic =( ani už nedoufám, že dorazí

    OdpovědětVymazat
  4. Sisley je i nad mé finanční možnosti, ale sama jsem zvědavá na to, jaké jejich produkty vůbec jsou :) dejte mi tak týden na vyzkoušení, pak o tom napíšu

    OdpovědětVymazat
  5. Jak dlouho jsi na něj čekala ? Já objednávala už na začátku září první a druhý na konci září a zatím nepřišel ani jeden :(

    OdpovědětVymazat
  6. objednávala jsem si ho asi v půlce září. Proto jsem už nedoufala, že mi přijde :D

    OdpovědětVymazat
  7. Me taky neprislo nic, a to jsem objednavala v srpnu uz nekdy. Skoda, takovy fajn napad, a takhle to pokonili...

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné věcičky, těším se na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!