pondělí 17. října 2011

Bourjois Intense Extrait 01 Review


Když se řekne Bourjois, vybavím si malou kulatou krabičku. V srpnu, v rodné zemi této značky (Francie), jsem si řekla že si nějakou malou kulatou krabičku také pořídím. 
Nejvíc mě zaujala právě tato barva (01). Je zlatavá a skvěle se hodí na rozjasnění pod obočí nebo do koutku oka. Stíny jsou hypoalergenní, bez parabenů, mají v sobě minerální pigmenty a dle oficiálního textu mají vydržet 16 hodin (zda je to pravda nebo ne vám bohužel nepovím, nikdy jsem je tak dlouho na oku neměla).
Já osobně jsem s nimi velmi spokojená. Cena nebyla nijak vysoká, vyšly mě v přepočtu na 150 Kč. Ale nevím, zda se tento druh stínů prodává i u nás.
Celá kolekce stínu Intense
Bourjois má totiž kolekci mono stínů s názvem Intense (to je ta moje), Nouvelle Boite Ronde a Paster Lumiere. Bohužel nevím, čím se mezi sebou tyto krabičky liší, nejspíš složením. Co tak vím, tak nejvíc se u nás prodává ten druhý druh - Nouvelle Boite Ronde. Krabičky vypadají stejně, jen mají jiný název a více odstínů.



Co vy a kulaté krabičky Bourjois? Máte je rády/nerady?


6 komentářů:

  1. 16ti hodinová výdrž? To zní naprosto parádně. Kolik hodin jsi je měla na sobě nejdéle?

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju jejich tvářenky :) skvěle voní, pigmentují a ještě dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat
  3. nejdéle jsem je na sobě zatím měla tak cca 8 hodin, a to opravdu držely. Také záleží jestli je aplikuješ nasucho (to nejsou moc vidět a ani tak moc nedrží), nebo na mokro (a to mají tu správnou výdrž)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, děkuju za něj! Zrovna nedávno jsem přemýšlela o tom, že bych si pořídila nějaké nude a klasické černé od Bourjois a také tvářenku :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mám jednu a neviem si ju vynachváliť.
    Tá tvoja má nádhernú farbu :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!