středa 19. prosince 2012

Ziaja enzymatický peeling

Dneska bude řeč o enzymatickém peelingu s mořskými řasami značky Ziaja. 
Má odstraňovat odumřelé buňky svrchní pokožky, dále vyhlazovat a rozjasňovat pleť. Jo, s tím vším souhlasím.
Nejvíc se mi na něm ale líbí celá aplikace. Není to normální peeling se zrníčky. Je jako hutnější krém, který se nanese na obličej a po 10-15 minutách se jednoduše smyje teplou vodou. 
Moc krásně voní (ostatně jako většina věcí z této řady) a účinky jsou opravdu skvělé. Pleť je miminkovská (takže hladká a jemná) a lehce rozjasněná. 
Další plus je, že má pleť po něm nebyla nijak začervenalá, ani nijak jinak podrážděná. 
Stojí kolem 80 Kč. Musím říct, že jsem opět spokojená.
Děkuji značce Ziaja za poskytnutí výrobku k recenzi.

4 komentáře:

  1. vypadá opravdu moc hezky, já bych ocenila i detailnější fotku peelingu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tento, ale z řady Ulga, jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Plánuju si ho taky koupit, zatím na něho čtu samé skvělé recenze.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!