pátek 7. prosince 2012

Posledních 14 dní....

Zdravím vás po nějaké době. Minulých 14 dní jsem byla ve své rodné Ostravě, kde jsem se měla skvěle. Musím říct, že se tam neskutečně ráda vracím, i když to tam smrdí a ten smog je rok od roku horší. 
Ale to je pro mě maličkost, protože tam mám pořád své drahé kamarády, se kterými se vždycky ráda vidím. A samozřejmě Stodolní :D
Dnes to tedy bude příspěvek vyloženě o mé osobě. Snad vám to nebude vadit (já osobně je mám strašně ráda). A příště už samozřejmě nějaká ta kosmetika.



 Návštěva OC Karolina a obří capuccino. Musím říct, že ten obchoďák začínám mít celkem ráda, je tam velký výběr značek, takže tam vždycky nakoupím co potřebuju. Ale je to celkem bludiště, a bez mapky nenajdu málem ani cestu ven :D
Návštěva Stodolní a skvělý účes od mé kamarádky Terezky

Focení u tatínka


P.S. již brzy můžete očekávat nový design blogu....No brzy...snažím se na něm pracovat, tak uvidím co z toho vyleze :)

11 komentářů:

  1. hezké fotky!:) kdes byla na to obri capuccino?:) starbucks to asi nebude :D

    OdpovědětVymazat
  2. a co rikas na vyzdobu karoliny?;) me se celkem líbí, vypada obycejne,nic preplacaneho, to mam rada:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výzdobu tam mají velice povedenou:) jinak nevím jak se ta kavárna jmenovala, ale je samoobslužná a naproti Oodji. A to kafe mám střední, a byylo to snad půl litru:D

      Vymazat
    2. tak uz to vim, je to costa coffee :)!tam urcite nekdy zavitam:)
      ale myslim, ze nezvladnu ani stredni kafe..:D

      Vymazat
    3. jojo to je přesně ono :D já to střední kafe taky nezvládla :D bylo toho na mě moc

      Vymazat
  3. ty mas tak krasny vlasy!!!takove bych chtela:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska jsem v Karolíně byla a strašně se mi líbí ta zimní výzdoba, je to úplně kouzelné. Kdyby tam ještě přidělali Ikeu tak to už nemá chybu... ;) Tobě to na fotkách moc sluší a myslím, že takovéto články jsou mnohdy ještě lepší. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší. Tvé vlasy jsou doopravdy nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  6. já ti vlasy a obočí normálně závidím.sluší ti to čím dál tím víc :)

    OdpovědětVymazat
  7. cop i drdol ti sluší :) já si teď oblíbila takový ten donutový drdol.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!