pondělí 17. prosince 2012

Figs&Rouge-Cherry&Vanilla

Pokud jste měly minulý (listopadový) Senzabox, určitě jste tam našly balzám na rty značky Figs&Rouge. Já se na něj moc těšila.
Píší o něm:
"Ovocný vitamínový balzám pro suché rty. Višňová vzpruha pro vaše rty zjemněná sladkou vanilkou.
Kouzelné multifunkční balzámy z Bambuckého másla si zamilujete. Delikátně jemné složení zásobuje pokožku rtů výživnými látkami a poskytuje jim dokonalou hydrataci. Pro jemné rty, ruce, lokty i nožky. Bez minerálních olejů!"
No upřímně, já nevím co si o něm mám myslet. Zaprvé, to balení je strašně malinké (8 ml). Na ruce, loky, nebo "nožky" se fakt používat nedá (leda že by to bylo na jedno použití). Co se týče vůně...nesnáším vanilku. Ta tam naštěstí vůbec není cítit. Spíš tam cítím staré třešně. Jednoduše řečeno, mi to nevoní. 
Co se týče hydratace...ta tam je. A je super. Ale třeba pod rtěnku se tento balzám používat nedá (rtěnka se pak rychle smaže). 

No dále..konzistence. Jak jsem poprvé balzám otevřela, tak jsem se lekla, jestli to není staré, nebo zkažené. Byly v něm totiž hrudky. No, když jsem do něj hrábla, tak jsem zjistila, že to nebude tak hrozné, balzám se totiž teplem rozpouští, takže hrudky si na rty nenanesete. Horší ale je, když si balzám necháte v kapse, nebo v kabelce, a kabelku dáte někam k topení. Balzám se rozteče a je po něm. 

Co, můj celkový dojem je asi tento: Sama bych si ho nikdy nekoupila. Za ty peníze (135,- Kč) to asi nestojí. Hlavně nemám ráda tyhle kalíškové balení, do kterých se musí hrabat prstem.

Ale našla jsem na jedné stránce, že dělají i balzámy v tubičce. Ty by mě lákaly víc, a možná si časem nějaký pořídit. Máte s ním už někdo zkušenosti?
                                                     

5 komentářů:

  1. Ještě ne, ale brzo budu, bude na mě čekat pod stromečkem;-)

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle balzám bych vyzkoušela moc ráda, ale když to tak čtu.. no uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám, ale dostala jsem peprmintovej a ten nesnesu fuj.. jinak mě děsně vysušoval rty :)
    www.kosmetickykufrik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem na něj četla samé takové smíšené reakce - nekomu vyhovuje, někomu ne ... já ho nemám, a asi jsem teda ráda no :D taky mi docela vadí jak mám upatlané prsty z těch kalíškových balzámů .. :/

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem ten svůj vyměnila s jinou blogerkou za ten peprmintový a jsem spokojená. Jen se mi nelíbí že do něj musím sahat, nemám tyto nehygienické přípravky ráda. Hlavně se mi líbí, že chladí a brní po něm rty, to já ráda :) ale zázrak to není a sama bych jej nekoupila

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!