neděle 16. prosince 2012

Oblíbené filmy 2.

Dneska se nedivte, že tu budou dominovat mí dva nejoblíbenější herci, a to Leonardo DiCaprio a Johny Depp. Opět to nejsou žádné komedie ani srdceryvné slaďárny. O těch možná až příště.



Počátek/Inception (2010)
Leonardo jako Dom Cobb, který je velmi zvláštní zloděj. Krade totiž lidem cenné informace přímo z jejich podvědomí během snění. Jednoduše řečeno, leze lidem do snů. Celý příběh je velmi zajímavý, a Leonardo hraje svou roli opravdu dobře.
Prokletý ostrov/Shutter Island (2010)
Nechci vám o tomhle filmu nic moc říkat, protože jestli ho neznáte, rozhodně se na něj podívejte. Je naprosto úžasný! Ikdyž jsem ho viděla minimálně 5x, vždycky jsem z jeho konce překvapená. Pokud můžete pochmurné psycho filmy, tenhle je ten pravý. Leonardo hraje svou roli opět předvědčivě.
Pláž/The Beach (2000)
Leonardo točil tento film 3 roky po natočení Titanicu, takže je tam dost mladý a k sežrání:)) Rozhodně to ale není žádná komedie ani romantika. Leonardo jako Richard si chce užívat života, proto jede do Thajska, kde mu jeden zdrogovaný chlápek předá mapu, díky které se má dostat na Pláž, která je jako z ráje....No, možná je to pravda, ale nic moc veselého ho tam nečeká.
Devátá brána/The Ninth Gate (1999)
Johny jako Dean Corso, hledající jednu knihu, jejímž autorem má být sám Satan. No, celkový příběh, a hlavně konec filmu stojí za prd. Ale má to atmosféru, která mě nadchla.
Tajemné okno/Secret Window (2004)
Tento film moc lidí nezná. Je to možná škoda. Sice by se to dalo nazvat jako podprůměrná slátanina, ale když ten film pochopíte, vezme vás to. Johny opět hraje psychouše (což on umí), který je spisovatel. Jednoho dne ho navštíví jiný spisovatel, který ho obviňuje, že mu ukradl povídku. A najednou se začnou dít zvláštní věci..a proč? To se dozvíte až ve filmu.

Kůže, kterou nosím/La piel que habito (2011)
Zaprvé, nemusím Banderase. A ten tam hraje. Celkem podstatnou roli. Ovšem film je velmi povedený. Opět lehké (no, možná těžké) psycho a lehce úchylné. Film má vysoká hodnocení, a ani se nedivím. Doporučuju. 

8 komentářů:

  1. Já mám taky ráda Johnyho Deppa, hlavně třeba v Čokoládě a Leonarda v Chyť mě když to dokážeš.
    Díky za tipy na filmy.
    Eva

    giveaway Skin79

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyť mě když to dokážeš...dík, žes mi ten film připomněla, Leo je tam skvělý :)

      Vymazat
  2. První dva filmy miluju, třetí je dobrej a na poslední si mě nalákala, jdu se po něm podívat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tip na ten poslední film. Podle popisu vypadá moc dobře :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Koža v ktorej žijem je moja srdcovka, Almodóvar patrí k naj režisérom súčasnej doby, a Banderasa nemusím ani ja, ale tu je jednoducho super!

    OdpovědětVymazat
  5. Trochu tady vidím vliv Johnnyho Deppa a Leonarda DiCapria, že? Ale je pravda, že Prokletý ostrov mám taky moc rád. Ta atmosféra filmu mě naprosto dostala. Když tenhle film vyšel, partner musel chtě nechtě sáhnout do pánské peněženky a vzít mě na to do kina. Teda pokud nechtěl, abych šla s někým jiným. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!