středa 12. prosince 2012

Oblíbené filmy 1.


Tři mušketýří (2011)
Tento film jsem viděla nedávno, a určitě ne naposledy. Miluju Francii, celkově její historii, a tři mušketýři k ní prostě patří. Líbí se mi celé zpracování filmu, kostýmy, herci (třeba Orlando Bloom v roli Buckhinghama je úžasný). Jediné mínus vidím v konci filmu, značí totiž, že bude ještě další díl (a druhé díly bývají zpravidla nic moc). 


Muž se železnou maskou (1998)
Leonarda DiCapria mám ráda, a ještě se v "seriálu" o mých oblíbených filmech několikrát objeví. V tomto filmu je opět tématika Francie, a tří mušketýrů...a to já můžu. Kostýmy jsou úžasné a celý příběh také. 

Casanova (2005)
Heath Ledger zahrál svou roli naprosto skvěle. Jeho jsem měla moc ráda, je ho velká škoda, že se zabil. Co naplat. Tento film pojednává o Casanovi, který obšťastnil nejednu ženu. Tento příběh ovšem není tak o to, kolik a jak je obšťastnil, ale o to, jak se zamiloval. Právě proto se mi tento film líbil, nebyl přesně o tom, co jsem čekala. Co se týče kostýmů a celkového zpracování filmu, dávám 1*.

film Libertin
Libertin (2004)
Johny Depp hraje Hraběte z Rochesteru, který byl na svou dobu (17. století) velkým rebele a skončí jako lidská troska na okraji společnosti. Tento film má své kouzlo, bohužel se v něm nedočkáte moc světla (film je více méně ve tmě), což mi trochu vadí, ale dodává to jakousi nostalgii. Ještě upozorňuji, že film není žádná komedie, ale spíš smutné drama.

Dracula (1992)
Tento film mám velmi ráda. Má skvělé herecké obsazení (Gary Oldman jako hrabě Drákula, Keanu Reeves, Anthony Hopkins jako Van Helsing, Winoma Ryder). Drakula je zde popsán jako milující muž, který přišel o svou lásku a je prokletý. Přesně jako v originální knize.
Musím říct, že jsem byla i v divadle na představení Drakula. Tahle tématika mě vždycky fascinovala (ovšem Twillight o upírech mě třeba vůbec nebaví).

Z pekla (2001)
Johny Depp jako inspektor Fred Abberline, hledající Jacka Rozparovače. Kromě toho, že hledá vraha a kouří opium, zamiluje se do jedné prostitutky, kterou se snaží chránit před Jackem. Co vám budu povídat, Johnyho tam žeru, ikdyž se tam nějak extra neobjevuje a tématika Jacka Rozparovače (kterého nikdy nenašli) mě také fascinuje. Ještě můžu dodat, že je film na motivy skutečných událostí, což mě fascinuje ještě víc.



7 komentářů:

  1. téda, některé filmy jsem ani neviděla, tak si budu muset doplnit svůj přehled a na některý z tvých oblíbenců ještě kouknout :)
    www.kosmetickykufrik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jů ty máš ráda historické filmy vid:) Já je po pravdě zas tolik nemusím, ale muže ze železnou maskou miluju!:) A z pekla se mi taky moc líbilo:)

    OdpovědětVymazat
  3. Casanovu miluji. hlavně Heatha. Škoda, že zemřel, byl naprosto dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  4. jéé tenhle Dracula je můj oblíbený film! strašně ale strašně mě pokaždé štve, když umře.. mám přímo o tomto příběhu a filmu i knížku. je psaná formou deníků jednotlivců a s plno fotkami a kresbami..

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí všechny, co jsi tady uvedla! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super filmy, některé jsem neviděla, takže díky za tip, na 3 mušketýry - na ten první, a aji na ten druhý se chci už hodně dlouho podívat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Kukám,že ty máš tiež rada Johnyho.Zbožnujem ho,ale musím si ešte nejako doplniť zbierku.

    http://lifelovezaza.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!