čtvrtek 13. prosince 2012

Miss Sporty 395



Dlouho jsem nedělala žádnou recenzi na lak na nehty (upřímně si teď ani moc laků nekupuji). Většinou si nehty lakuji růžovou barvou, ale na podzim/zimu volím tmavé laky. Když už jsem byla v drogérii, uvědomila jsem si, že zas moc tmavých laků nemám, proto jsem se porozhlédla a zrak mi padl na stojan Miss Sporty. Laky za 40 Kč, to bych mohla vyzkoušet, ne? Vybrala jsem si odstín 395, což je zvláštní barva. Je růžová s trochou červené, možná i fialové. Těžko se to popisuje. Taky se ta barva dost špatně fotí (na konci je fotka, kterou jsem našla na netu, at vidíte jak vypadá na fotkách druhých).

Lak kryje už v jedné vrstvě, což je skvělé. Taky celkem rychle schne. Štěteček je přiměřeně velký (na můj malíček možná až moc), ale lakuje se s ním dobře.
Co se týče výdrže, ta je celkem v pohodě. 2-3 dny vydrží (což je na mých nehtech skoro zázrak). Samozřejmě pod něj používám bázi, jinak by se vám mohly nehty snadno obarvit.
Rozhodně ho shledávám jako ucházející ke své ceně, a porozhlédnu se po dalších odstínech.
http://www.flickr.com/groups/pink-red-nails-lovers/pool/page2/?view=lg

2 komentáře:

  1. Barvu má krásnou =)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasna farba, take rozziarenie v tejto zime :)
    Inak nezabudni sa zucastnit mojej predvianocnej Ziaja giveaway : http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!