neděle 5. září 2010

Září...


Jsme plna očekávání na novou Elle, dodávku od avonu a toho že jednou budu mít krásný život a obrovskou šatnu, jako měla Cariie v SATC...
Taky se vám občas stane, že nemáte "módní" náladu a je vám jedno co si oblečete a jak budete vypadat? Mě se to občas stává. Zvlášť, když už je venku poměrně zima a já musím přemýšlet v čem nezmrznu. A ještě musím myslet na to, že když se pořádně navleču a pak pojedu brněnským MHD do školy, tak zas všechno propotím. Buď chci být prostě dokonalá nebo neviditelná. Máte podobné problémy jako já?
Pár inspiračních fotek, snad se vám líbí aspoň tak moc, jako mě:)
 PS. co říkáte na tyhle boty od japonského návrháře Noritaky Tatehany, který spolupracuje i s Lady Gaga

5 komentářů:

  1. jéj aké pkné fotky.tie chutné kabátiky čo majú--lajk!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máme stejné, taky občas nepřemýšlím nad tím,co si obleču, ale když je zima, a chci vypadat dobře, raději zmrznu jen abych vypadala dobře, to je hlavní :D A teď to zase přijde, zima... já mám ráda podzim, babí léto, když je ještě relativně teplo, ale sníh a brečky a zničené boty :(( na to se netěším !

    OdpovědětVymazat
  3. no o zničených botách ani nemluv, já boty ničím jak v zimě tak i v létě:D jsem ničitelka...a je sice relativně teplo, ale mě ne pernamentně zima:D na zítra si chystám kabátek, jinak umrznu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty jsou moc xD přesně takový na styl Lady Gagy no...
    S těma náladama úplně souhlasím, ale většinou stejně zvítězí touha po takovém outfitu, abych se cítila, že jsem dobře oblečená. Jinak mám někdy taky náladu vzít si džíny, tlustou mikinu a legíny, aby mi bylo hlavně teplo!

    OdpovědětVymazat
  5. VYborná inspirace.Presne styl co mam rada. Lezerni, pohodlny, ale zensky a nevypada ze se clovek čančal 2 hodiny u zrcadla a pritom vypada nejlip!!

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!