úterý 7. září 2010

Letem (módním) světem....

  • Megan Fox se stala tváří Armani Cosmetics, kampaň startuje v říjnu
  • Obchodní dům Saks v New Yorku chce pro příští sezónu modely ve velikostech 42 a výše - a tak požádal světové návrháře (např. Lagerfelda) o spolupráci. (Jsem zvědavá jak to dopadne, protože Lagerfeld je prosnulý tím, že zbožňuje vychrtlé postavy) (Karl WHO? je prostě divnej...doufám že už nikdy nebude navrhovat kožešinové kalhoty...)
  • Scarlett Johansson je tváří značky Mango (ještě pořád). Zimní kolekce je ovlivněna stylem 70. let 
  • Noritaka Tatehana - to je jméno mladého designéra, který možná jednou zastíní i McQueena. Vymýšlí boty (více než šílené), které nosí např. Lady Gaga. (Myslím, že se v těch botech prostě nedá chodit)
  • Tommy Hilfiger vydává autobiografickou knihu, kde vypráví hlavně o sobě (narcista jeden...) a taky o své kariéře
  • Hed Kandi přichází s kolekcí oblečení. Už to není jen dobrá muzika, už to jsou i hezké šaty, kabelky, trička a podobně... http://www.hedkandi.com/ (hurá, mají eshop, ale nevím jestli zasílají věci i k nám)
  • H&M a Lanvin - kolekce bude v obchodech někdy v půlce listopadu (ta kolekce se zas objeví jenom v Praze, takže mě žádnej Lanvin nezajímá..)
  • Švédská značka Acne zavítala do pražského Simple Concept Store
  • Prague Fashion Week úspěšně skončil. Já jsem tam nebyla, ale četla jsem na něj samou kritiku (ovšem když projíždím blogy, tak čtu zase samou chválu. A teď co si o tom mám myslet??)
  • 9.-16.9. New York Fashion Week. Po tomto týdnu už budeme vědět, co se bude nosit příští jako/léto (jsem na to zvědavá, jaké šílenosti nám zas ti módní bozi ukážou)
  • Nakonec obrázky z různých kampaní pro letošní podzim a zimu


4 komentáře:

  1. Nechápu, proč kolekce od Lanvina bude jen v Praze! Už už jsem se těšila, jak si v Brně něco pořídím:(

    OdpovědětVymazat
  2. no možná že bude i v Brně, ale buď sem příjde později nebo vůbec. Byla vůbec v Brně kolekce od Williamsona?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak aspoň dobrej důvod proč, jet do Prahy, ne??? :-) Terez

    OdpovědětVymazat
  4. myslím že se radši stavím do Vídně:)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!