neděle 5. září 2010

....It´s me.....

Pořád sem chci dát nějaké svoje fotky, ale žádné pořádné nemám. Tak jsem si řekla, že se vám ukážu aspoň pomocí těchto blbých mobilních fotek. Aspoň něco, proto omluvte kvalitu a trapnost těchto fotek. A ps. jsou rok a víc staré :)

6 komentářů:

  1. Kočka :) moc ti to sluší všude !!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju ti za konentář, máš naprostou pravdu, nemusí to být akutně bílá, ale opravdu jakákoliv barva.Kamarádka má černý matný nábytek a světlou podlahu a pořád mění doplňky,přesně jako po tom toužím já :) A mimochodem strašně ti to sluší !!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, konečně Tě vidím!:) A jsi krásná, opravdu moc Ti to sluší! A ta gepardí šála se k Tobě hrozně hodí:)

    OdpovědětVymazat
  4. opět děkuji:) a ta gepardí šála je moje nejmilejší, nejradši bych ji nosila ke všemu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásný rysy.) A pár Tvých outfitů se mi moc líbí. Jsem zvědavá na další příspěvky.))

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!