pondělí 27. září 2010

Voňavky :)

 Gucci - Envy me: do téhle voňavky jsem byla zamilovaná několik let. Pořád jsem doufala že ji někdy dostanu "od Ježíška" a nakonec se tak i stalo. Koupil mi ji můj současný přítel na naše první vánoce, a to ani nevěděl, že tuhle vůni zbožňuju.


Escada - Moon Sparkle: úžasná sladká vůně. Miluju takové ty bonbónové a tahle byla úžasná!

Burberry - The Beat: jednou jsem přišla do parfumérie a rozhlížela se, jakou voňavku bych si mohla koupit. K téhle jsem přičichla a měla jsem jasno:)

Chloé - Love: můj letošní favorit. Konečně jsem odstoupila od opravdu sladkých vůni, a čekám, že tuhle krásnu najdu pod stromečkem:)
Avon - Bali Bliss: "na takového domácí vonění". Používám ji, když chci trochu vonět třeba ve škole, nebo doma.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější vůně?

8 komentářů:

  1. Burberry Beat moje nynější ..mam i s tělovým mlíčkem, miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. moja naj je Live od JEnifer Lopez. Používam ju už niekoľko rokov

    OdpovědětVymazat
  3. Mám snad všechny parfémy od Naomi Campbell,jsou taky dost sladké, a ty já miluju! Letos přemýšlím o Celin Dione - CHIC, ta taky úžasně voní.

    OdpovědětVymazat
  4. Máme stejný vkus :-) u mě Envy me i The Beat, ale teď naprostá jednička H.Rubinstein - Wanted.

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluji vůni Midnight Poison od Dior. Ale je taková spíše večerní, než na denní nošení:)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju Donnu Karan-Be Delicious :-) Používám ji denně a myslím, že jen tak nepřestanu.

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé tu má moje mamka, voní fakt nádherně ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Mezi me oblibene parfemy patri vytribenejsi anglicka znacka CREED,ktera vyrabela parfemy i pro kralovnu Sisi-je to po generace rodina tradice,jedna z mala vyrabejicich dodnes parfemy rucne...Tudiz v profumerce je nezezenete,musi se objednavat a v CR je ma jeden butik na Parizske...letos v zime jsem si koupila novinku od Honore des pres-francouzka znacka inspirovana New Yorkem-a ten se stal mym favoritem.Doma mam pres 20 druhu parfemu-vetsinou ze Sephory
    -to me docela stve,ze je ma kazdy...vcera jsem od manzela dostala novinku od LANCOME TRESORE IN LOVE-letni jemnejsi verze klasickeho Tresoru...z opravdovych parfemu vlastnim jen 3 kousky,ktere si doslova setrim,jelikoz stoji i 5x tolik a velmi spatne se zhaneji ...Chtela jsem rict,ze existuje spousta znacek parfemu,ktere jsou tak limitovane,drahe a bez vycestovani do zahranici i nedostupnymi,ale o to jsou jedinecne...parfem by mel byt vybiran opatrne a mel by prezentovat i nas charakter,nasi osobnost,ale i naladu-tudiz vyber neni vubec jednoduchy-a navic je hruza kdyz za den podkate 4 zeny se stejnou vuni-vetsinou GUCCI,D&G,LANCOME,DIOR...a podle me je to skoda,stal se z toho prumyslovy obchod a pro me by mel mit parfem hlubsi vyznam...

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!