pondělí 6. září 2010

Jsem student...


Od dnešního dne jsem právoplatným studentem vyšší odborné školy v Brně. Mám poslední týden "na blbosti" a pak začne sranda. Můj školní plán zní jasně - nejdřív si najít přátele a pak se začít učit. Snad to výjde:D
A tady máte  pár mých fotek (první je z dneška).
A teď si jdu lehnout pod peřinu a koukat na staré díly Gossip girl:)

6 komentářů:

  1. ejdřív si najít přítele a pak se začít učit....si ma pobavila týmto:) ale tak každfý po svojom

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem to vždycky dělala opačně. pořad jsem se učila ale skoro s nikým jsem se nebavila.

    OdpovědětVymazat
  3. perfektni bryle!ty cerne vlevo dole..mooc!

    OdpovědětVymazat
  4. Dobry blog :D a dobre predsavzatie! :D drzim palec

    OdpovědětVymazat
  5. taky se mi moc líbí ty dolní brýle :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!