středa 10. září 2014

Realash aneb jak mít dlouhé řasy potřetí (a naposled)

Po třech měsících používání pro vás mám poslední – finální recenzi, kde vám sdělím všechny své dojmy ze REALASH Prodlužovači řas.


Sérum jsem používala celé 3 měsíce a aplikaci jsem vynechala jenom jednou. Použití je jednoduché (už jsem to psala ale opakování je…však to znáte) – po odlíčení očí si nanesete sérum stejně, jako kdybyste si dávali oční linky, tzn. trošku nad horní řasy. Při aplikaci si musíte dát pozor, abyste nabrali jen trošku produktu, jinak vám to steče do oka, a to je dost na nic (protože to pálí, jak kdybyste si oči natřeli chilli papričkou…).

Jinak co se mi stalo. Řasy mi po prvních pár týdnech trochu vypadaly, takže byly celkově vypelichané. Ale to brzo přešlo a řasy narostly nové – hezčí – tmavší – delší. Ještě se vám může stát, že budete mít díky séru trošku vysušené oční okolí, takže nezapomínejte na oční krém (jo, já si mažu oční krém i na víčka, samozřejmě až v době, kdy je sérum vstřebané).

Celkový dojem:
Upřímně jsem spokojená. Řasy opravdu povyrostly, a já jsem s nimi o dost více spokojená, než normálně. Na každého samozřejmě sérum může působit jinak. Někdo bude mít alergickou reakci, a někdo řasy až do oblak. Mě řasy povyrostly, trošku ztmavly a jsou celkově pevnější. Kolikrát se mi stane, že si odmaluju oči, a pak koukám do zrcadla, že má řasy pořád nějaké tmavé a dlouhé, tak se snažím odličovat znovu – no a nakonec zjistím, že už tam žádná řasenka není, že to moje řasy jsou tak tmavé a dlouhé J).
Nikomu nic nenutím, ale pokud máte krátké (až neviditelné) řasy, určitě bych do něj investovala. Já jsem opravdu spokojená, a teď jsem jen zvědavá, jak dlouho řasy v tak pěkném stavu vydrží, i když už sérum nebudu používat. Každopádně vám o tom ještě někdy napíšu.


Oči s řasenkou. I tam je viditelný rozdíl. A pro info - řasenku používám pořád stejnou :)

Seženete ZDE za 1 100,- Kč.

5 komentářů:

  1. To je uzasny vysledek, asi fakt budu nad nim premyslet.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. řasy mám krátké, světlé a....prostě dost bídné, takže tohle mě pořádně láká!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní změna :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře :). Já teda používám na řasy ricinový olej a taky mi po něm hodně narostly. a je to teda výrazně levnější :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!