středa 17. září 2014

Řasenkování s Bourjois

 Nedávno se mi dostala do rukou (v rámci spolupráce) Bourjois řasenka. Nikdy jsem od téhle značky řasenku neměla, takže jsem byla zvědavá a plna očekávání.
Začnu obalem. Ten je takový "zrcátkový" (prostě se v něm vidíte, a taky vidíte všechny vaše otisky), s oranžovým nápisem. Řasenka má dvě verze - oranžová je normální a pak zeleno-modrá a ta je voděodolná. Cena je okolo 300,- Kč.
Kartáček je plastový (nebo chcete-li gumový). Nedá se zlomit, má totiž ohyb. Má taky jednu zvláštnost (který mi nešla vyfotit). Mezi štětinkami jsou jakési kuličky. Ty by měli údajně nanést barvu úplně všude, na celou řasu. A taky je to lepší pro rozdělení řas. A kartáček (v podstatě celá řasenka) jsou trošku tlustší. Někomu se s hrubými kartáčku hůře pracuje, někdo chce vyloženě ty hubeňoučké. Mě osobně je to jedno, ikdyž řasenku si většinou vybírám právě podle kartáčku.
Moje nejoblíbenější řasenka zatím byla Clump Defy od Max Factor, která mi dělala moc krásné řasy. No a tady paní Bourjoiska je její nová konkurentka. Řasy mi totiž moc pěkně prodlouží a oddělí. I trochu natočí, ale to zálěží na tom, jakým způsobem si řasenku dáváte. Já si vždycky trošku zakloním hlavu. A pak je to fajn.
Řasenka nežmolkuje, neopadává a ani se neobtiskává. Takže značka ideál. Jediný rozdíl od Max Factorky je ten, že řasy jsou s Bourjois na dotek trošku "tvrdší", prostě jde poznat, že máte řasenku. Zato s Max Factorkou nejde na omak poznat, že nějakou řasenku máte. Ale to není zas nějak velký rozdíl, a příště, až budu potřebovat novou řasenku, uvidím, která bude zrovna ve slevě :D

Co vy a Bourjois řasenky? Máte nějakou oblíbenou?


10 komentářů:

  1. já jsem měla ráda tu jejich rotační, ani nevím, jestli se stále prodává. minule jsem jí hledala, a nenašla,

    OdpovědětVymazat
  2. Udělala Ti krásné řasy. Měla jsem od Bourjois řasenky asi 2, poslední byla Beauty Full Volume a byla skvělá. Bourjois asi nemá žádný nepovedený výrobek - zrovna testuju jejich cc krem a je parádní.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkoušela ale možná nad ní budu přemýšlet
    Style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, dělá vážně krásné řasy. Já od Bourjois ještě žádnou neměla, ale budu to muset napravit :).

    OdpovědětVymazat
  5. dělá nádherné řasy, já měla řasenku od Bourjois jednou a moc mi nevyhovovala.. tahle se mi teda ale líbí hodně!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně na tyhle jsem se dívala v Rossmanu, na mě jsou to ale moc drahé řasenky :). Řasy udělá pěkné
    BLOG BY VERU

    OdpovědětVymazat
  7. Už několikrát jsem na ni koukala. Příště zřejmě neodolám a půjde se mnou, skvělá recenze :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Awesome. You look so pretty. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  9. Mmmm to jsem natesena az ji rozbalim :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!