pondělí 29. září 2014

Konečně jsem "objevila" Inglot

"No konečně", řekla jsem si, když jsem zjistila, že v brněnském Douglasu se konečně (!!!) objevil Inglot. Každý stín stál 170,- Kč.

Se vstřícnou prodavačkou jsem si vybrala vybrala jeden matný stín a jeden stín na obočí. Samozřejmě jsou to stíny z jejich Freedom systému. Sice nemám tu jejich paletku, do které si můžu stíny strčit, ale bez té se nějakou dobu obejdu. Příště mám totiž v plánu omrknout nějaký třpytivý stín (jako rozjasňovač) a nějaký béžový a samozřejmě matnou černou.
Vybrala jsem si teda matný hnědý stín 327 a "pudr" na obočí 562. Oba stíny se pyšní super pigmentací, až se tomu divím, protože jsem o "matňáky" (pochop - matné stíny), a "matňáky" mají většinou celkem problém s pigmentací.
Jak asi poznáte, vybrala jsem si stíny s teplým podtónem. Studené totiž nejsou nic pro mě (to mi řekla i paní prodavačka). Jen tak pro srovnání, jsem si našla obrázek teplého a studeného hnědého odstínu. Osobně si totiž myslím, že pro líčení očí je dost důležité, jestli se držíte studeného či teplého odstínu. 



Začnu stínem na obočí, protože ten jsem si naprosto zamilovala! Dokonce i můj oblíbený set na obočí (Essence Eyebrow styler) jsem odsunula na druhou kolej.Barva je velice zvláštní. Je to hnědá s příměsí fialové a ještě rezavé. Na fotce to bohužel není patrné. Na mé obočí sedí naprosto dokonale a ladí mi k vlasům. 
Stín na oči je "obyčejná" střední hnědá, s teplým podtónem. Je dobře pigmentovaný, a když pod něj dáte bázi a do víčka ho vklepete, je super. Horší je to s blendováním, připadá mi, že se hůře rozmazává. Ale i tak, jsem s ním spokojená a nejčastěji si s ním tvořím akorát linku.

Co vy a stíny Inglot? Máte nějaký must-have, který byste mi doporučili?

7 komentářů:

  1. Stíny jsem ještě nezkoušela, ale mám strašně ráda ty jejich gel rtěnky :)

    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju Inglot :)

    Mají skvělé tvářenky :)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné stíny, já jsem našla v Ladyboxu rtěnku v tom kalíšku od Inglotu, ale jelikož jsem dostala zrovna barvu, která mi nesedí, tak to ani nepoužívám
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. krásný barvy, já jsem si Inglot poprvé objednala při spuštění e-shopu. a nelituji.. příští měsíc mám v plánu nákupy v Polsku

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Pudr na obočí vypadá skvěle! Moc krásný odstín. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé tu značku vůbec neznám, díky za tip! ;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!