pondělí 1. září 2014

Čím se ráda umývám....


Sprchové krémy od Dove jsou jednoznačně na prvním místě. Zatím jsem zkoušela několik vůní, ale voněly mi všechny, takže to nějak neřeším. Jsou nádherně krémové a nemusím se po nich mazat krémem. (Z řady Go Fresh jsem ještě měla vůni švestky a sakury - vonělo to úžasně!).

Sprcháče od Dermacolu bývají často v akcích (teď zrovna půjdu pro další). Nejvíc mi voní Hrozny s limetkou, a pak Jahoda s rebarborou. Nejraději je používám v létě, protože jsou takové osvěžující a krásně voní. 

Sprchové krémy od Fa také patří mezi moji TOP 4. Mají zajímavé vůně, tenhle voní trošku "těžce". Můj tip je rozhodně jejich Shower + Lotion, kde máte krémový sprcháč s kapkou tělového mléka. Něco, jako tělové mléko do sprchy, ale lepší. Mají je s vůni avokáda a granátového jablka. A taky řada Cream & Oil je skvělá. 

Miluji vůni levandule. Tenhle sprchový gel mi koupila kamarádka k narozeninám, a já se s ním zatím umyla jen párkrát (protože si ho šetřim). Vůně je jednoduše levandulová, ale velice jemná, a gel je příjemný. Nejsem po něm vysušená, a to je hlavní. Manufaktura se mi celkové líbí, přece jenom je to české, a k tomu celkem přírodní.


8 komentářů:

  1. Já Fa vůbec nekupuju, ale jak tak koukám, budu jej muset otestovat. Moc díky za tip :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat
  2. Sprcháče od FA mám ráda! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem zkoušela taky od každé značky co ty, akorát ne tu manufakturu. Od manufaktury jsem si koupila balzám na rty a svíčku. Ten obchod se mi líbí moc, koupila bych si tam všechno :D :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám nejradši olejové :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mne je dove taky jednička :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, Fa pro mě byla vždy taková ta značka našich babiček, a tak nějak se jí vlastně pořád vyhýbám. Naopak mě moc baví levná, ale voňavá Balea a především jejich limitky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s Baleou máš pravdu, ta je taky fajn. Zvláště ty krémové sprcháče. Akorát mi vždycky dojdou strašně rychle :D

      Vymazat
  7. Od Dermacolu mám kokos a je to luxus! :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!