čtvrtek 25. července 2013

NYC Raindrop aneb modrá je dobrá

Modrá není moje nejoblíbenější barva. Ale i tak ji mám ráda. Evokuje mi moře (u kterého jsem byla tak 3x v životě, ha :D), a prostě mi tahle barva k létu sedí. Vždycky jsem po modrém laku toužila, ale nikdy mě odstín dostatečně nezaujal. Ale pak jsem u Rendy našla tento lak a přesně jsem věděla, že je to on! Můj vyvolený.
Lak je krycí už v první vrstě. Což mě velice těší, protože u některých laků značky NYC bylo potřeba snad třech vrstev, aby to nějak vypadalo. Štěteček je taky super, ani velký, ani malý.
Barva se mi neskutečně líbí. Je výrazná a já mám takové barvy v létě fakt moc ráda. Je mi jasné, že na podzim a zimu bude tento lak akorát vysychat v mé krabici laků, protože se na tyto roční období fakt nehodí. 
Na nehtech mi vydrží 3-4 dny, což je super výdrž.
Jak vidíte, s bleskem to vypadá trochu jinak :D

Co vy a modrá?


2 komentáře:

Díky za komentář!