pátek 5. července 2013

Láska hroznová

Dermacol Love lips No. 01 Love (hrozny)

„Je co to je, to vypadá dobře…“
„…nějaký nový balzám od Dermacolu...“
„…a je to dost mokré?..ukaž…jo, to by šlo..“
„…a který chceš? Já si beru 01…vypadá to přirozeně, růžově. To přesně chci. Co ty?“
„..tu nula trojku. Jo. Tu. Kolik že to stojí?“
„80 Kč mami. To je dobré, ne?“
„…Super! Berem a idem!“.


Konverzace mě a mé matinky při nákupu zmíněné novinky od Dermacolu.
Jsme spokojené. Obě. A to je co říct.
Cena je super. Mokré je to dost (rozuměj hydratující!). A odstíny jsou fajn. Není to nic extra pigmentovaného, ale dodá to rtům lehké zabarvení…které já teď upřednostňuji víc, než super-sytě-barevné rty. A vydrží pár hodin. Nevím přesně kolik, protože mám úchylku si stejně přetírat rty minimálně dvakrát za hodinu :D


LOVE LIPS SPF 15
Barev a příchutí je dost, a já si rozhodně pořídím ještě další odstín (minimálně broskev a meloun).

7 komentářů:

  1. aj mne sa pačia ale u nas v DM somich nenašla
    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna hroznový mi nevoní, ale jinak mám čtyři varianty a výdrž teda docela nulová, ale jinak jsem spokojená :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, ten hroznový byl první, po kterém jsem sáhla (kvůli barvě) a dokonce mi i hezky voněl, takže jsem ho hned brala. Taky mi drží dlouho, ale i tak mám pořád tendence mazat. Jen mě zklamalo, že se mi hned druhý den nalomil, chtělo by to lepší upevnění balzámu. Ale stejně je super. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já je omrkávala v dmku a minimálně meloun si plánuji pořídit :))

    OdpovědětVymazat
  5. také už o nich přemýšlím, ale radši bych, kdyby nebarvily vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlouho uvažuji nad tím jestli si ho mám taky koupit :D .. a ta barva 01 je vážně pěkná :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!