úterý 23. července 2013

Bronzová

Bronz prostě k létu patří. Když už jsem aspoň trochu opálená, rozhodla jsem se vám nafotit právě svůj bronzový look, inspirovaný obrázkem výše.
A musím vám říct, že nafotit líčení je fakt fuška. Protože nevím jak se mám tvářit, jak udělat to, aby byly vidět všechny barvy apod...




Použité produkty:
Rimmel Match Perfection makeup
MUA Undressed paleta stínů
Rimmel ScandalEyes řasenka
Rimmel Apocalips Stargazer
Rimmel Stay Matte pudr
Astor Skin Match bronzer
Alverde rozjasňovač
Essence sada na obočí

 


4 komentáře:

  1. Já se taky u focení líčení vždy zapotím - buď se tvářím jako idiot, nebo na fotce není nic poznat. Teď si vyber! :-D
    Ale tobě se to docela povedlo. Obzvlášť Apocalips vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení vypadá opravdu hezky. Já mám problém se vůbec opálit. Jsem vždycky spálená jako rak, takže po mě maximálně nějaké rudé líčení :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. krásne líčenie! vyzerá to tak luxusne!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!