sobota 3. března 2012

Za málo peněz hodně muziky aneb proč mám ráda Baleu

Balea. Levná značka. A dost lidí je právě kvůli jejich levným cenám skeptická. Protože většinou platí co je levné, to je špatné. Ano, mezi jejich výrobky se najdou i věci, se kterými jsem nebyla spokojená. Ale dnes vám chci ukázat produkty, které si kupuji už dlouho a ještě dlouho si je kupovat budu.

1. Odličovač  make-upu 2v1 - je to stálice mé cestovní kosmetické výbavy. Odlíčí obličej i oči (a neštípe) a to dost obstojně.
2. Sprej na nohy - skvělá věc, zvláště když se vám potí nohy. Osvěžuje a zanechává citrónovou vůni.
3. Sprchový peeling - má středně velká "zrníčka", pěkně voní a "obrousí" vás obstojně. A za směšnou cenu.
4. Šampon pro hnědé vlasy - pro mě boží věc a největší stálice mezi mou "sbírkou" šamponů. Vlasy jsou po něm vzdušné, lesklé a opravdu zlepšuje (nebo zvýrazňuje) barvu vašich (samozřejmě hnědých) vlasů. Doporučuji vyzkoušet.
5. Lak na vlasy - jejich laky na vlasy neslepují, nezatěžují a vlasy se pak dají i rozčesat (takže nezacuchávají).
6. Antibakteriální gel - využívám ho ve škole, ve vlaku, v autobuse....prostě všude, kde nemám možnost si pořádně "vydrhnout" ruce.
7. Vazelína - o vazelíně jsem psala zde. Má spoustu využití a moc nestojí.
8. Balzám na rty Urea - už jsem se o něm zmiňovala (a vychvalovala) zde. Za nějakých 30,- kč budete mít hydratované a hebké rty.

18 komentářů:

  1. ten antibakteriální gel vypadá skvěle :-). Díky za tipy

    OdpovědětVymazat
  2. Premyslim o tom balzamu s ureou, jestli do nej jit nebo ne ... Jako aby se mi zbytecne nevalel, kdyz mam po kapsach 150 balzamu :D Voni?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nějakou vůni má, ale těžko se to popisuje. Voní podobně jako Intense Repair lip balm od neutrogeny. Jsou si podobné i složením. Já mám ten balzám od Balei hodně ráda, ale volba je na tobě :))

      Vymazat
  3. Já mám Baleu taky ráda, ale mně jejich laky na vlasy vůbec nevyhovujou, jen mi zdrsní vlasy a nedrží s ním nic :(

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec jsem si nevšimla, že mají i laky na vlasy :) To ho asi zkusím, dík za tip :)

    OdpovědětVymazat
  5. Docela jsi mě navnadila na ten odličovač. jak odlíčí voděodolnou řasenku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, já si oči odličuji na víckrát. Jednou očním odličovačem, pak odličovacím mlékem (gelem) a nakonec micelárkou. takže ti přesně neřeknu, jestli tahle věc od balei umí sama pořádně odlíčit oči. Ale nejspíš ne...

      Vymazat
  6. balea je super,čtu na ní hodně pozitivních recenzí a tvůj článek mě inspiroval k jejímu vyzkoušení,hlavně antibakteriálniho gelu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Antibakteriální gel na ruce mám taky a jsem s ním spokojená. Balzám a peeling plánuju, až trošku vypotřebuju svoji zásobu :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Belea je super značka! Nic se nevyrovná kokosovému balzámu na vlasy, kterej s mamkou milujeme ... a většinou kupujeme v DM v Drážďanech kde vyjde ani né na 20,- za ty peníze nemá cenu víc co dodávat!! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mám ráda Baleu :)) je cenově dostupná a výrobky mají příjemné vůně ;) Ten šampon na vlasy už chci dlouho vyzkoušet..

    www.gabyy-sweet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. výrobka od Balei mám velmi ráda, jednak jsou za rozumné ceny a téměř vždy splní svá očekávání :))
    -zvu Tě na GIVEAWAY
    http://terezapolomikova.blogspot.com/2012/02/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Balea má niektoré veci naozaj fajn, občas sa netrafím, ale inak je to skvelá značka za smiešne ceny :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je super, já od nich chci vždycky něco zkusit a nevím co.. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě třeba osobně nevyhovoval balzám na hnědé vlasy.. Ten byl doopravdy tragický, ale naopak třeba vazelína a antibakteriální gel splňují svoji funkci na 100%... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Baleu mám moc ráda. Mám od nich spoustu výrobků. Mají super vychytávky za dobré peníze, s tím musím naprosto souhlasit. Navíc jsem koukala, že vycházi super v testech kvality, dokonce líp i než některé dražší značky. Byla jsem mile překvapená. Jinak nedám dopustit i na Oriflame, především kvůli přístupu a netestování na zvířatech. S tím bude Balea asi malinko naštíru...jinak super věcičky.

    OdpovědětVymazat
  15. aké máš ruky po použitý gélu? lebo na väčšine keď nie náhodou aj na všetkých je napísané, že nezanecháva lepkavý pocit na rukách, no ale on zanecháva a to neznášam a tento vyzerá tak dobre sviežo a nelepkavo :D

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!