středa 14. března 2012

Bronzer

Byl zde dotaz, jestli bych neudělala příspěvek o zeštíhlení obličeje bronzerem. Tak tady je!
Snažila jsem se to napsat opravdu "jednoduchou formou", tak snad všichni pochopíte podle obrázku co a jak dělat (nebo spíš co a jak dělám já).
Momentálně mám ve své kosmetické "sbírce" dva bronzery. První je Sunny od NYC, který je bez třpytek a trochu do oranžova, a druhý je Golden bronzer z E.L.F., kde jsou 4 odstíny, a vy si je můžete buď smíchat, nebo použít jednotlivě (já je míchám, nebo ten nejsvětlejší používám namísto rozjasňovače). Každopádně pro konturování obličeje je vhodný bronzer bez třpytek! Jinak bychom vypadaly jako diskokoule. Třpytivý bronzer používám místo tvářenky.
Ještě dodávám, že bez bronzeru už neumím pár let žít :D Jsem majitelka takové té "baby face" (čili naducanější tvářičky", takže mi bronzer docela pomáhá).
Bronzer nanáším dle obrázků. Je to taková pomyslá trojka. Začínám na čele u linie vlasů, pokračuji pod lícní kosti(když našpulíte pusu, bronzer naneste do té "prohlubně" na tvářích) a nakonec na hranu čelisti. Nevím, jak vám to lépe vysvětlit, snad pomohou obrázky.
Každopádně jsem vám našla pár videí na youtube, kde to uvidíme ZDE , ZDE video od Petry z Lovelyhair, která vám ukáže a něco řekne o konturování obličeje (tímto Petru zdravím, a její blog vám moc doporučuji)
Bronzery v "akci"

Hlavně to s bronzerem nepřežeňte. Nevypadá to pěkně. A špatně se to "opravuje". A také se vyvarujte příliš ostrým konturám.
Hodně zdaru všem, kteří to jdou zkusit :))

14 komentářů:

  1. jeeee moc děkuju za článek, seš úžasná! Ani jsem nečekala, že ho napíšeš a už vůbec ne že takhle rychle! Bohužel to ale nemůžu zkusit, nemám žádný bronzer :( netrpělive vyhlížím nějaké letní LE, kde bych si ho koupila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti děkuji za nápad, to mám pak článek hotov za chvíli :)) A třeba ten bronzer z NYC stál kolem 60,- kč, a myslím že v Rossmannovi na něj možná ještě natrefíš:)

      Vymazat
  2. Super článek, bronzer občas používám, ale ne teda nějak pravidelně :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, pořád jsem si s tím nevěděla nějak moc rady, tak to zkusím podle tebe, děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek:)...Můžu se zeptat, jaký štětec používáš?:)
    Neudělal bys prosím nějaký článek, jak zjemnit větší nos, bradu, zdůraznit oči, rty a lícní kosti, tak aby to vypadalo přirozeně?:)..Díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám klasicky zkosený štětec na tvářenku. No a nad článkem popřemýšlím :))

      Vymazat
  5. Suprový článek, vubec jsem nevěděla kam se nanáší tak už to můžu zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně takto nanáším bronzer i já, jen u čelisti mívám problém s intenzitou, vždy se bojím rozdílů barev mezi čelití a krkem. A přesně tento brozner od Elf mám také, ale na stínování používám starou tvářenku od Rimmel, je to barva bez třpytek a oranžového podtónu.
    A moc ti to sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  7. super :-) válí se mi doma bronzer a doteď jsem moc nevěděla, jak ho použít, aby to nevypadalo blbě :-D hned zítra to zkusím podle tvého návodu

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek, perfektně vysvětlené! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten od NYC vypadá dobře... :) Jinak to máš dobře vysvětlené a nafocené! :)

    http://natty-myworldandother.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. jsi krasna slecna a ja mam tez stejny problem s tim oblicejem :D urcite tvuj navod vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!