čtvrtek 29. března 2012

Dior Vernis 449 Nail Polish



Jedna moje milá kamarádka mi zapůjčila tento lak - Dior Vernis 449, abych ho vyzkoušela. Jelikož je to Dior, a tuto značku beru jako velice luxusní, byla jsem velice zvědavá.
No, nebudu vás napínat. Barva vypadá vcelku dobře, taková hnědo-oranžová, a dobře kryje. Na nehty jsem si dala klasicky 4 vrstvy - podkladový lak, 2 vrstvy barevného laku a nadlak. Nevím, jeslti je to tím, že jsem si nehty po sto letech poctivě zapilovala, natřela krémem a využila jsem zlaté pravidlo lakování (to jsou ty 4 vrstvy), ale lak prostě nevydržel. 
Ještě dodám, že zaschnul celkem rychle (za to má plus).
Ale výdrž! 
Večer jsem nehty nalakovala a druhý den jsem už měla krásně oloupané ukazováčky a prostředníčky na obou rukách. Na těchto prstech se mi lak "ošoupe" vždycky nejdříve, ale doufala jsem, že pan Dior vydrží aspoň pár dní.
Cenu jsem nenašla, ale bude asi vyšší....
Za mě tedy ne!
Jestli s ním  máte nějakou zkušenost, dejte vědět, docela mě zajímá, jestli jenom já jsem divná a na nehtech mi nic pořádně nevydrží.....
A aby se svět mohl divit, co to mám na nehty....Tento lak jsem si koupila v drogérii Teta za 25 Kč. Barva se mi strašne líbila - taková fialovo-růžová. A na nehtech mi vydržel 2 a půl dne :)

23 komentářů:

  1. jééé,ten lak od Diora vypadá opravdu báječně a má krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda no, věřila jsem že Dior ti bude držet =( no uvidíme ještě jak to bude s tím lakem od Avonu co jsi mi zase půjčila ty =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem hodně zvědavá jak dlouho ti ten Avonovský bude držet :)

      Vymazat
  3. Já mám s Diorem stejnou zkušenost, letěl do koše...

    OdpovědětVymazat
  4. já výdrž moc nedokážu posoudit. mám asi nějaký divný nehty,protože mi každej lak vydrží tak den a pak se začne od hrany nehty olupovat
    a ani top coat od essence s gelovým efektem mi výdrž moc neprodlouží

    OdpovědětVymazat
  5. No já byla takhle zklamaná z Chanel laku :-/ a to mě opravdu drží na nehtech laky výborně! Ať je to OPI, Essence nemůžu si stěžovat ... týden přežijí úplně v pohodě, ale ten Chanel taky už byl druhý ten oloupaný :(( nechápu to ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je škoda, ja by som čakala od týchto drahších lakov, že budú ozaj kvalitné, toto by som teda nepovedala ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Čím víc vrstev tím ti rychlejc sleze, a ty jich tam dávaš miliardu :D skus ubrat pak ti vydrží délé. Je to jen muj nazor:)

    OdpovědětVymazat
  8. Čekala bych teda od něj víc, ta krátká výdrž mě docela překvapila.

    OdpovědětVymazat
  9. Hmm, zdá sa to len mne alebo ten lak vyzerá tak trochu "nediorovsky"? ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, já ho mám půjčený a lak od Dioru jsem nikdy na vlastní oči neviděla. Ale na netu jsem ho našla.

      Vymazat
    2. taky mi to na první pohled přišlo jako fake:) ale kdoví

      Vymazat
    3. Laků od Dior(a) mám doma vícero, takže můžu říct, že toto je buď 20 let starý kousek nebo to Dior nebude.

      Vymazat
  10. já pracovala chvíli v Marionnaud a tam jsem si mohla zkoušet jakékoliv laky. Samozřejmě jsem se pustila do Dioru, nádherná barva, tělová, skoro jako make-up. Musím s tebou souhlasit, nalakovala jsem si nehty večer a už v 11 hod dopoledne se začal odlupovat. Byla jsem velmi zklamaná a ráda, že za takovýto lak jsem nezaplatila 549,- kč. :)

    OdpovědětVymazat
  11. koupit si lak si 500 mi přijde trochu zbytečné, zvlást když ted vidíme, jak to dopadá...lepší si šetřit na něco lepšího diorovského :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ten hnědý Dior, se ani jako Dior nezdá. A pokud ani nevydržel, kdo ví zda to Dior nakonec byl. ))) Ale barva se mi líbí, mám ráda tyhle přírodní do hněda tónované barvy.

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. oba sú krásne,škoda že dlho nevydržia,aj tie dva dni pri ružovom laku sú dosť málo podľa mňa,mne vždy vydrží lak aspoň 3,4 dni

    OdpovědětVymazat
  14. Delia laky mám strašně ráda :).

    OdpovědětVymazat
  15. Delia laky?Tu znacku vidim poprve v zivote a ta barva vypada opravdu uzasne! :)

    OdpovědětVymazat
  16. tak jsem to blíže zkoumala a troufám si tvrdit,že tohle rozhodně je fake.Takhle lahvička Vernis nevypadá.možná tohle je nějaká starší nebo limitovaná edice,ale našla jsem na googlu i jeden totožný a lahvička vůbec nebyla takto ošoupaná a přední nálepka byla v pořádku a když se pořádně podíváte,tak nápis Vernis je napsán malinko jiným písmem.Takže dle mého fake jak vyšitý..Ale pokud ho kamarádka kupovala někde v parfumerii,tak se omlouvám a Dior by se měl hanbou propadnout.

    OdpovědětVymazat
  17. Jestli můžu poradit, tak se mi osvědčil lak od Essence - Studio Nails 24/7 nail base. (bílý vršek, lak v lahvičce taky zabarven do bíla) Je to skvělý podlak, který opravdu funguje a konečně mi laky (i ty nejlevnější) vydrží až 5 dnů!

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!