středa 4. listopadu 2015

Revlon Colorstay pro normální/suchou pleť

 
Už nějakou dobu jsem si chtěla pořídit makeup, který je určen spíš pro sušší pleť. Už jsem to letos několikrát zmínila, ale z mojí spíš mastné pleti se letos stala pleť sušší. Proto jsem si při nákupech v Londýně vybrala makeup od Revlonu, prosnulý Colorstay - ve verzi pro normální a suchou pleť v nejsvětlejším odstínu 150 Buff. Stal se mým oblíbencem, ovšem někdy s ním mám problémy. Ale o tom až dále. Cena se pohybuje okolo 200,- Kč

Makeup nemá pumpičku, což celkem přežívám, ale není to zrovna dvakrát pohodlné. Vždycky si "naliju" trochu na ruku a z té pak aplikuju na obličej. Makeup má hustší konzistenci, což bych i ocenila. Krytí je střední až vyšší - zakryje toho dost. Jsem zvyklá píše na lehké makeupy, a tohle je jejich pravý opak. Trochu bych ho konzistencí přirovnala k Rimmelu 25h Nude makeup. 
Odstín je opravdu skoro mrtvolně světlý, což mi absolutně vyhovuje na podzim a zimu.
Kvůli jeho hutnosti je ale problém s použitím štětců. Hakuro H50 i Sculpting brush od Real Techniques s tímhle makeupem použít nemůžu. Dělají totiž šmouhy a špatně se s nimi makeup zapracovává. Takže nejlepší jsou prsty
Dalším problémem je to, že někdy se na mě sráží. Dělá to ale jen tehdy, když ho na obličej nanesu štětcem, a občas si nerozumí s některými korektory. Prostě a jednoduše, musí se pořádně zapracovat

Zde celý proces - od nahé tváře, po tvář s makeupem, dále i s korektorem a nakonec kompletní líčení (pro zvětšení klikněte na fotku).

Celkové shrnutí - makeup mě zaujal a myslím, že tohle nebude moje poslední balení (ještě za tu cenu). Dá se sehnat na různých eshopech, takže by ani neměl být velký problém ho sehnat. Pro podzim a zimu, kdy používám hutnější makeupy mi vyhovuje. Ale na léto a teplejší období to určitě nebude. Odstínově je pro mě naprosto ideální a krytí je také skvělé. 
Od Revlonu jsem si pořídila ještě jeden makeup, ale z toho jsem zatím spíše zklamaná. Ale o tom zase někdy jindy. 

Mějte se krásně a brzy se můžete těšit na recenzi dvou asi nejlepších korektorů, které jsem kdy vyzkoušela! 

6 komentářů:

  1. moc se mi líbí to krytí a ten tón odstínu, že není moc žlutý ani do růžova.. :) určitě ho někdy zkusím, ale teď tu mám tak 5 make upů a nevím který dřív :D

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  2. Tento jsem si vzdy chtela koupit, ale vadi mi na nem to, ze nema pumpicku
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Už hodně dlouho o něm přemýšlím, ale makeup Rimmel Lasting finish nude mi nevyhovoval tak tedy ted nevím, navíc nerada zapracovávám prsty....
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. zistila som, ze revlon sa konecne zacal predavat na slovensku tak sa neho chystam :)


    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Playboy, Macadamia Hair..:) Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!